יועץ ביטוח מחיר ויתרונות

צרו איתנו קשר
תוכן עניינים

רכישת ביטוח אמורה לנסוך בנו דווקא תחושה של רוגע ושלווה. הרי הרגע ביטחנו את עצמנו מפני אירועים ותרחישים בעייתיים בעתיד ואפילו אולי בכל תחום: ביטוח חיים, ביטוח בריאות, ביטוח דירה, ביטוח תאונות אישיות, ביטוח סיעוד ועוד. אלא שלמרבה הפלא, התחושה אחרי רכישת ביטוח אינה של השלמה ורוגע אלא דווקא של חרדה. אולי לא ביטחנו בביטוח הנכון? אולי לא נזכה לכיסוי מתאים או לסירוב מחברת הביטוח? ומה על התשלום לביטוח? הוא לא מופרז?

העובדה כי קיימים סוגים רבים של ביטוחים וכן חברות ביטוח רבות עם סוכני ביטח רבים שהאובייקטיביות שלהם מוטלת בספק, הביאה לפריחת האופציה של הסתייעות ביועצי ביטוח. אלו בוחנים באוביקטיביות את הצרכים ואת הסיכונים עמם אתם עשויים להתמודד ומתאימים עבורם את הפוליסות הטובות והמתאימות ביותר, תוך בחינת המחיר הטוב ביותר. מכיוון שיועצי אינם מרווחים ממכירת הביטוח, הם נחשבים לאובייקטיביים וככאלה שאינם מרוויחים עמלה ממחיר הפוליסה או גודלה ולכן לא תשלמנו על ביטוחים מופרזים, יקרים או מיותרים. תשלום על יועץ ביטוח מחיר לפי שעות יעוץ, כפי שמפורסם בתעריף שלו ותו לא. אז כמה עולה יועץ ביטוח והאם זה משתלם?

יועץ ביטוח מחיר ויתרונות

משתלם וחכם

 כאשר מנסים לברר את התשובה בסוגיית יועץ ביטוח מחיר צריך לבחון את החלופה – סוכן הביטוח. סוכן הביטוח לא ידרוש מכם שכר על היעוץ. הוא פשוט ינסה למכור לכם את הביטוח שכן זה תפקידו. יתרה מכך, סוכן הביטוח מתפרנס מהעמלה של מכירת הביטוח וככל שהפוליסה תהיה גבוהה יותר הוא ירוויח יותר. אתם מוזמנים להמשיך מכאן לבד על פי מפת האינטרסים ולהבין עד כמה מדובר במלכודת דבש. יועץ ביטוח מחיר שיש לשלם עבור שעות היעוץ אבל המחיר הקבוע הוא הגורם לכך שהיועץ שאינו מוכר מוצר ואינו קשור לחברת ביטוח כזו או אחרת הוא אכן יועץ אובייקטיבי ולכן ישים בראש מעייניו את טובתכם ולא את טובת הכיס שלו.

ניקח דוגמא פשוטה. סוכן ביטוח שמגיע מטעם חברת ביטוח מסוימת, לומד להכיר את משפחתכם ואת הנקודות עימם היא מתמודדת ודורשות את הביטוח המתאים. כלל לא בטוח שיש לחברת הביטוח בה הוא עובד את המוצר הביטוחי המתאים עבורכם. ועדיין, הוא ינסה למכור לכם את הביטוח הלא מתאים. משום שהוא מחויב לכך. יועץ ביטוח מחויב רק לכם. הוא בוחן את הביטוח בצורה אובייקטיבית וגם ימצא לכם את ההצעה התמחירית הטובה ביותר בלי לפגוע בכיסוי. אז כן, יועץ ביטוח מחיר נוסף שמשלמים אבל הוא משתלם מכל כך הרבה סיבות.

והנה עוד משהו שחשוב לדעת כשמדברים על כמה עולה יועץ ביטוח. ככלל, חשוב לדעת כי ביטוחים שונים מציעים מחירים שונים לכל פוליסה. חלק בגלל סיבות אובייקטיביות כמו גיל המבוטחים, מצבם הבריאותי, תחום העיסוק שלהם וכד' וחלק סתם בגלל המורכבות של הפוליסות השונות ועשרות התוכניות השונות והסעיפים הנמצאים בהם. קשה עד בלתי אפשרי לעין בלתי מיומנת לערוך השוואת מחירים אמיתית. גם אם תצליחו להגיע לתובנה מסוימת תמיד תחושו כי אולי יש תחום מסוים שלא כיסיתם כיאות. דבר זה מוביל גם לנושא כאוב של כפל ביטוחים. סוגי ביטוח רבים מאפשרים ללקוחות לרכוש ביטוח שלמעשה כבר קיים עבורם (למשל בעבודה או בקופ"ח) ושוב כסף מתבזבז לשווא. יועץ ביטוח מחיר נוסף שתשלמו אבל הוא יחסוך עבורכם הרבה יותר על מחירי הביטוח וימנע כפל ביטוחים יקרים.

מי יכול להיות יועץ ביטוח?

בישראל, כרגע, מבחינה חוקית, כל אחד יכול להיות יועץ ביטוח. כל זה אומר שיש רבים שנכנסים לשוק זה מתוך רצון להרוויח על גבי לקוחות חוששים. זה לא אומר שהייעוץ שלהם יהיה מקצועי. יש חשיבות רבה בבחירת חברה או אתר מקצועיים בתחום, שהמומחים שלו מיומנים ומנוסים ומכירים את השוק ואת המגמות המתרחשות בו. לכן השאלה כמה עולה יועץ ביטוח או יועץ ביטוח מחיר אינם צריכים להנחות אותנו אלא מידת המקצועיות של היועץ מידת ההצלחות שלו אל מול לקוחות קודמים. 

ככלל, זכרו: יועץ ביטוח מחיר שהוא לוקח על סמך שעת היעוץ שלו. אבל אם הוא מציע לכם לרכוש ביטוח ספציפי – הדבר צריך להדליק אצלכם נורה אדומה משום שהוא אמור להיות אובייקטיבי ולא מחובר לחברה כזו או אחרת. במידה והוא מציע ביטוח ספציפי, עליו לנמק היטב את היתרונות ברכישת הביטוח הזה דווקא. גם נסו לא לקבל המלצות על יועצי ביטוח מאנשים בתוך סוכנות ביטוח, שוב, כנראה יש להם אינטרס בהמלצה. יועץ ביטוח מחיר שמשלמים לו ישירות אבל זה מבטיח את האובייקטיביות שלו ואת העובדה כי הוא ינסה להשיג עבורכם את סל הביטוחים האופטימלי.

כמה עולה יעוץ ביטוח?

יועץ ביטוח מחיר המשתנה בין ביטוח לביטוח משום שהמורכבות של הביטוח הנדרש משתנה ולכן גם היקף העבודה, הבדיקות ובניית ההמלצה שונה. יועץ ביטוח מחיר לא יכול להיות חלק או אחוז מעלות הפוליסות – שכן אז יהיו לו אינטרסים להגדיל את הפרמיות. לכן העמלה עבור הייעוץ חייבת להיות מנותקת לחלוטין ממחיר הפוליסה עצמה.

למען האמת לא כולם צריכים לשלם יועץ ביטוח מחיר. יתרה מכך, אל תתפלאו עם יועצי ביטוח מקצועיים ואמינים כלל לא ירצו לתת לכם שירות אם הוא לא נצרך. כאשר התיק הביטוחי מסובך ומורכב – ייעוץ ביטוחי הוא חובה אבל בביטוחים פשוטים, היועץ יכול לזהות במהרה האם נדרשת התערבותו או לא. בכל מקרה, תמיד תוכלו לסרב להמשיך בתהליך ואסור לאף אחד לכפות עליכם להשתתף ביעוץ.

המומחים שלנו במרכז ליעוץ פנסיוני הם בדיוק כאלו. אנחנו רואים אך ורק בטובתו של הלקוח ומנסים להשיג עבורו את הכיסויים הטובים ביותר במחירים הנוחים ביותר. נשמח לספר לכם עוד על סל השירותים שלנו על יועץ ביטוח מחיר ועל הדרך להשיג עבורכם יותר.

יועץ ביטוח מחיר ויתרונות