אודות – המרכז לייעוץ פנסיוני

כבר מגיל צעיר כל ילד במדינת ישראל מחונך ולומד על החשיבות הרבה של עבודה. אנחנו מתחילים לעבוד מגיל צעיר, ואנחנו ממשיכים לעבוד לאורך השנים, כך שהעבודה תופסת למעשה נפח משמעותי ורציני מאוד מהחיים שלנו. כאשר מדובר על נושא הפנסיה, אנחנו נוטים לזלזל בנושא זה – משום שאנחנו בטוחים שהעבודה או המעסיק שלנו ידאגו לנו, או שאנחנו נוטים לדחות את הדאגה הכספית העתידית שלנו. למרות זאת, בכל שנה אנשים רבים שסיימו את פרק העבודה בחיים שלהם, נתקלים בבעיות כספיות רבות בשלב זה של החיים, בעיות רבות שיכלו להימנע ולהיחסך – אילו אותם אנשים היו מחליטים לבדוק ולדאוג לקרן הפנסיה שלהם בגיל צעיר.

המרכז לייעוץ פנסיוני, הוא מרכז שנוצר על מנת לאפשר לכל אדם עובד במדינת ישראל – ליווי והכוונה כבר מגיל צעיר בכל הנוגע לפנסיה, לתנאי הפנסיה השונים, וקרן הפנסיה בה אנחנו בוחרים להשקיע. למעשה, המרכז לייעוץ פיננסי נוצר על מנת לספק מידע רב, וידע מקצועי אשר נלקח ממיטב המומחים והאנשים המקצועיים ביותר בתחום קרנות הפנסיה במדינת ישראל – בעלי מקצוע עם ניסיון רב שנים בתחום קרנות הפנסיה וקרנות ההשקעה השונות.
אתר האינטרנט של המרכז לייעוץ פיננסי, הוא אתר אינטרנט חדשני ומוביל מסוגו אשר נמצא תחת הכתובת הבאה – https://www.kadima.org.il/. אתר האינטרנט שלנו, הוא אתר אינטרנט שנועד על מנת לאגד תחתיו את כל מה שרציתם לדעת, או את כל מה שאתם צריכים לדעת כדי להתנהל נכון בתחום הפנסיה. באתר, תוכלו למצוא מאמרים רבים אשר נכתבו על ידי המומחים שלנו, ועוסקים בנושאים כגון – סוגי פנסיות, כיצד נוכל לבחור את ההכונה הפנסיונית הטובה ביותר, ועוד.