ביטוח בריאות קרנות השוטרים

צרו איתנו קשר
תוכן עניינים

ביטוח בריאות קרנות השוטריםקרנות השוטרים מאפשרים לכל החברים להצטרף לביטוח בריאות. יש לבחון האם אתם זכאים להיכנס לביטוח בהתאם לפוליסה המוצעת מטעם חברת הביטוח הראל. היתרון המשמעותי הוא שמדובר על ביטוח קבוצתי, ולכן המחיר יהיה מסובסד. ריכזנו עבורכם את כל המידע הנדרש על ביטוח בריאות קרנות השוטרים. 

 

ביטוח בריאות קרנות השוטרים – מה זה?

ביטוח בריאות קרנות השוטרים הוא ביטוח קבוצתי לעמיתי קרנות השוטרים וכמו כן, גם לבני משפחותיהם. הביטוח כולל השתלות בחו"ל, טיפולים מיוחדים בחו"ל, תרופות מיוחדות, ניתוחים בארץ, טיפולים בארץ, מחליפי ניתוח בארץ, ניתוחים פרטיים בארץ ובחו"ל, שירותים רפואיים אמבולטוריים, כיסוי ביטוחי משלים לניתוחים (לבעלי שב"ן) ועוד. משך תקופת הביטוח כיום היא עד 31.5.2025 והיא נמצאת תחת חברת הביטוח הראל. 

אם נצלול לתוך הפרטים נוכל לראות שהפוליסה כוללת כיסוי לשיפוי עבור הוצאות רפואיות בהשתלה, לרבות צוות רפואי, טיסות, גמלת החלמה, כיסוי לרכישת תרופות שאינן בסל הבריאות, כיסוי להוצאות רפואיות הקשורות בניתוחים, התייעצות, חוות דעת רפואית, בדיקות אבחנתיות, בדיקות היריון, בדיקות מניעה, בדיקות מעבדה וכתב שירות של רופא מלווה אישי. 

גובה הפיצוי הכספי הינו פיצוי בסך 10,000 ש"ח לטיפול מיוחד בחו"ל, השתלות שלא במימון החברה בחול בסך 350,000 ש"ח, ניתוחים וטיפולים בחו"ל בסך של 200,000 ש"ח בגין מוות בגלל הניתוח. חשוב להדגיש שמדובר על ביטוח קבוצתי מטעם קרנות השוטרים, וכל שוטר פעיל עד גיל 40 רשאי להצטרף להסכם ללא הצהרת בריאות.

 

כמה עולה ביטוח בריאות קרנות השוטרים?

המחיר של ביטוח בריאות קרנות השוטרים יכול להשתנות בהתאם לשינויים בפוליסה, השינויים לרוב מבוצעים רק לאחר התקופה הכתובה ומומלץ לבחון בכל שנה האם התנאים השתנו. מה שחשוב לדעת הוא שאתם לא זקוקים להצהרת בריאות בניגוד לביטוח בריאות פרטי. ריכזנו עבורכם את המחירון בהתחשב במסלול בו אתם נמצאים.

 

מחירון לעובדי קרנות השוטרים:

כיסוי ביטוחי גובה תשלום חודשי סכום ביטוח
פטירה של עובד עד גיל 40 40.7  ש"ח 310,000 ש"ח
פטירת עמית בגילאים 41-57 40.7  ש"ח 230,000 ש"ח
פטירת עמית בגילאים 58-62 40.7  ש"ח 100,000 ש"ח
פטירת עמית בגילאים 63-67 40.7  ש"ח 75,000 ש"ח
פטירת עמית בגילאים 68-75 40.7  ש"ח 50,000 ש"ח
עובד מעל גיל 57 40.7  ש"ח 40,000 ש"ח

 

מחירון לבני משפחותיהם של עובדי קרנות שוטרים:

גילאים מסלול ניתוחים מלא מסלול ניתוחים משלים
עד גיל 20 15.24 ש"ח 14.21 ש"ח
21-55 91.05 ש"ח 90.01 ש"ח
56-65 104.19 ש"ח 103.15 ש"ח
66+ 140.30 ש"ח 139.26 ש"ח

 

המחירון מתייחס לתשלום עבור שני ילדים, דמי הביטוח יכולים להשתנות בהתאם לדמי הביטוח ובהתאם לקבוצת הגיל של המבוטח. 

 

האם ביטוח קבוצתי נכון לכם?


ביטוח בריאות קרנות השוטרים הינו ביטוח קבוצתי. מה זה אומר ביטוח קבוצתי? כאשר קיים ארגון המונה יותר מ-50 אנשים ויש להם מכנה משותף, נציג הארגון יכול לפנות לחברת ביטוח במטרה להקים ביטוח קבוצתי. ביטוח קבוצתי נחשב למוצר נחשב, הרי המחיר שלו זול. יש שינויים בהתאם לסוג הקבוצה ביחס לפוליסה, כאשר קיים סיכון יותר גדול במקום עבודתם, אנחנו צפויים לשלם פוליסה גבוהה יותר. ביטוח בריאות קרנות השוטרים נחשבת למומלצת מכיוון שדרך ביטוח אישי סביר להניח שאתם תשלמו יותר. וכמו כן, אין הבדל בין אדם במצב בריאותי ירוד ובין אדם שאינו במצב בריאותי ירוד וזה היתרון המשמעותי שיש לשים עליו דגש.

 

כאשר אנחנו מבטחים את עצמנו בביטוח פרטי הדבר הראשון שחברת הביטוח תרצה לדעת הוא מה מצבכם הבריאותי. אם לדוגמא אתם במצב בריאותי ירוד בגלל מחלה כלשהי, גובה הביטוח יישאר זהה. אותו דבר לגבי השמנת יתר, עישון ועוד תסמינים אחרים שבביטוח פרטי מעלים את הפרמיה החודשית.

 

האם אתם מבוטחים?

שימו לב, כאשר אתם מצטרפים לארגון כלשהו שמחזיק בביטוח קבוצתי, ייתכן ואתם כבר נמצאים תחת אותה פוליסה ומדי חודש אתם משלמים את הפרמיה הקבועה. עם זאת, ייתכן והכיסויים המוצעים אינם מתאימים לכם ובמקרה כזה, מה שנותר לכם לעשות הוא לפנות במכתב לאותה חברה או לארגון עצמו במטרה לצאת מהביטוח. רבים לא מודעים לכך שהם מצורפים לארגון ומדי שנה משלמים מאות שקלים בעבור ביטוח קבוצתי ועוד מאות על אלפי שקלים עבור ביטוח פרטי. 

בדרך כלל ביטוחים קבוצתיים נחשבים למומלצים יותר, אך ניתן לראות שלא מדובר על ביטוח מותאם אישית. כל אדם נדרש לביטוח בריאות שמותאם אליו וללא התאמה מלאה אתם צפויים לעמוד בבירוקרטיה נוקשה בזמן תביעת חברת הביטוח.  לכן, מה שאתם כן יכולים לעשות הוא להביט היטב בפוליסה שלכם ולראות האם היא מכסה אתכם בגובה אליו אתם מצפים, האם יש כיסוי מפני מוות, אובדן כושר עבודה או נכות? אם אין, אנחנו ממליצים לכם לבטח את עצמכם. בין אם מדובר על הרחבת הפוליסה הקיימת או הצטרפות לפוליסה אחרת. 

בשביל לאתר ביטוחים קיימים או בשביל למצוא את הביטוח המתאים לכם, רבים פונים לייעוץ ביטוחי. התפקיד של יועץ ביטוח הוא להתאים באופן אישי ביטוח ביחס ללקוח, כאשר אין ליועץ תלות באף חברת ביטוח אלא פועל באופן עצמאי. ביטוח בריאות הוא דבר הכרחי בגילאים צעירים ובוגרים כאחד, בחנו מה מוצע לכם והאם הביטוח מותאם לכם. 

ביטוח בריאות קרנות השוטרים