ביטוח בריאות לילדים

צרו איתנו קשר
תוכן עניינים

ביטוח בריאות לילדיםביטוח בריאות לילדים הוא ביטוח שמאפשר לכם לבטח את הילדים שלכם ולהיות בטוחים שהם יקבלו את המענה הראוי ביותר במידה שיסבלו מבעיות רפואיות שונות. בחירת הביטוח הנכונה בגיל צעיר יכולה לספק לכם מגוון יתרונות שונים אשר במרכזם ההתחייבות נמוכה יותר ותוכלו למצוא את כיסוי הבריאות המשתלם שיתאים לצרכים של הילדים שלכם. על כך נרחיב במאמר הבא. 

 

למה לרכוש ביטוח בריאות לילדים?

מאז שהילדים נולדים, אנחנו רוצים לספק להם את המיטב כולל חינוך איכותי, אוכל מזין ושירותי בריאות מקצועיים. על-פי חוק, כל ילד בישראל מכוסה בביטוח בריאות לילדים דרך קופות החולים, שמחויבות לספק שירותי בריאות בסיסיים לכל תושב. בכל זאת, ישנם מקרים בהם ביטוח הבריאות הבסיסי של קופות החולים אינו מכסה את כל הטיפולים הרפואיים שהילד זקוק להם במהלך חייו, כמו ניתוחים מיוחדים והשתלות בחו"ל, או טיפולים בהתפתחות הילד כמו ריפוי בעיסוק וקלינאית תקשורת. המתנה לקבלת הטיפולים הללו עשויה להיות ארוכה ובמקרים רבים הילד לא יקבל את המענה הראוי לו. על כן, הורים רבים שרוצים לספק לילדיהם את הטיפול הרפואי המיטבי בוחרים לרכוש גם ביטוח בריאות פרטי.

במסגרת ביטוח בריאות פרטי לילדים, ניתן לבחור את הטיפול הרפואי הטוב ביותר עבור הילד, המנתח המתאים ביותר ואת האבחונים והאביזרים החיוניים להתפתחותו המלאה והתקינה. בנוסף, בביטוח לילדים ההורים יכולים להנות משקט נפשי ואף לחסוך בהמתנה ממושכת לתור לרופא מומחה, בהוצאות כספיות גבוהות, במתח ובלחץ נפשי ועוד.

איזה ביטוח בריאות לילדים כדאי לרכוש?

כאשר באים לרכוש ביטוח בריאות לילדים יש לקחת בחשבון את ההבדל בין הפוליסות השונות ולבחור במתאימה ביותר. בעת מיפוי הכיסויים הביטוחיים שניתן לרכוש עבור ילדים, יש להתחיל עם הכיסויים המספקים הגנה במקרים של חירום כמו תרופות מחוץ לסל,  ניתוחים  מורכבים והשתלות. לאחר מכן, יש לעבור לביטוחים שיכולים לשמש כתחליף להכנסה שאבדה במקרה של אירוע או מחלה קשה, כמו כיסויי ביטוח פיצוי.

בנוסף, בהתאם ליכולת הכלכלית, ניתן לרכוש גם כיסויים אמבולטוריים המספקים שירותים נוספים הקשורים לצרכים המיוחדים של הילדים. לדוגמה, שירותי יעוץ או אבחון פרטניים, אותם שירותים ניתן לקבל גם במסגרת הקופות החולים הממלכתיות, אך זמני ההמתנה בהן עשויים להיות ארוכים.

כל הכיסויים הנ"ל ישמשו כמגן על הילדים ויתרמו להבטחת בריאותם ומצבם הכללי. יש לבחון את הצרכים המדויקים והיכולת הכלכלית על מנת לרכוש את הכיסויים המתאימים ביותר.

 

ההבדלים בין ביטוח בריאות לילדים באופן פרטי לבין קופות החולים

רכישת ביטוח בריאות לילדים באופן פרטי יכולה לאפשר לכם להנות מרוגע נפשי ומהביטחון שהילד שלכם יקבל מענה עבור כל בעיה רפואית שיסבול ממנה, גם אם מדובר בבעיה חמורה במיוחד. לעומת זאת, בביטוח בריאות בקופות החולים, המענה יינתן רק עבור שירותים בסיסיים. ריכזנו לכם את ההבדלים המהותיים בין ביטוח בריאות לילדים באופן פרטי לבין קופות החולים- 

  • ביטוח בריאות לילדים בקופות החולים

ביטוח בריאות לילדים בקופות החולים הוא ביטוח שמספק שירותי בריאות בסיסיים לכל תושב סל. במקרה שתרצו יהיה ניתן להרחיב את השירותים הבסיסיים שניתנים בקופות החולים על ידי תשלום נוסף במסגרת שב"ן, כלומר שירותי בריאות נוספים. ילדים בישראל זכאים לביטוח בריאות בסיסי מקופות החולים. עם זאת, הביטוחים הבסיסיים אינם מכסים את כל הטיפולים הרפואיים, כמו ניתוחים מיוחדים והשתלות בחו"ל.

  • ביטוח בריאות לילדים באופן פרטי

רכישת ביטוח בריאות פרטי לילדים מעבירה את השליטה לידי ההורים. מלבד היכולת לבחור את הטיפול הרפואי המתאים ביותר עבור הילד, ביטוח בריאות פרטי מאפשר בחירה של הרופא או המנתח הרצוי. כמו כן, הביטוח הפרטי מספק מימון לטיפול הרפואי הנדרש. במסגרת הביטוח הפרטי, ניתן להנות מטיפולים מהירים יותר, איכותיים יותר ועם המומחים בתחום. רכישת ביטוח בריאות לילדים יכולה לחסוך למשפחה מאמצים בחיפוש מקורות מימון, עוגמת נפש והמתנה ארוכה. כל אלה יכולים, בסופו של דבר, להציל חיים.

היתרונות בפולסות הבריאות של היום

לאחר הרפורמה שבוצעה בתחום ביטוחי הבריאות בשנת 2016, פוליסות הבריאות של היום מציעות יתרון משמעותי. עם עדכון זה, הפוליסות מתעדכנות בצורה קבועה כל שנתיים. זאת אומרת שכאשר תרכשו ביטוח בריאות לילדים, לאחר שהילד יגיע לגיל 18, הוא יוכל להישאר עם הפוליסה שרכש ביום הראשון והיא תישאר עדכנית, תכסה אותו ולא יהיה צורך למלא הצהרת בריאות מחדש.

מדובר ביתרון משמעותי שמספק לכם את השקט הנפשי שהפוליסה שרכשתם במעמד התינוק היא תקפה ומותאמת לצרכים של הילד עם התפתחותו וגידולו. זה מספק יציבות ומסיר את הצורך בהתמודדות עם הסיכונים שעולים בכל פעם שהפוליסה נגמרת ונדרשת החלפה או חידוש.

העדכון התקופתי של הפוליסות מספק יתרון נוסף בכך שהן יכולות להתאים את עצמן לשינויים בתחום הבריאות ולשינויים בתוכניות הביטוח. כלומר, בכל עדכון ישנה אפשרות לקבל תוכניות חדשות, הגברת הכיסוי ושיפור התנאים בהתאם לשינויים הקיימים במערכת הבריאות ובצרכי המבוטח. 

 

בחרו ביטוח בגיל צעיר

כאשר רוכשים ביטוח בריאות לילדים בגיל צעיר, ניתן לספק לילדים שלנו מענה הולם ולדאוג להתפתחותם. זה מאפשר לנו להתגמש לקראת העתיד ולספק להם את הטיפול הטוב ביותר אם יתרחשו אירועים בריאותיים לא צפויים. בנוסף, זה גם מציע לנו שקט שאנחנו עטופים במידת האפשר במקרה של מקרה קיצוני. בחירת הביטוח הנכונה בגיל צעיר מביאה לנו יתרונות מרובים. ההתחייבות נמוכה יותר בשלב זה של החיים, ובעזרת הבחירה הנכונה ניתן למצוא כיסוי בריאות משתלם ומתאים שיתאים לצרכים של הילדים שלנו. התשלום השנתי עשוי להיות בין מאות לאלפי ש"ח למשפחה, בהתאם לתוכנית הביטוח ולמגבלות התוכנית. בעזרת הביטוח הנכון, ניתן להיות מוגנים על הטיפולים הרפואיים הנדרשים ולספק לילדים את הטיפול המומלץ בכל מצב רפואי. הבחירה בביטוח בריאות לילדים בגיל צעיר היא השקעה בעתידם ובבריאותם. 

ביטוח בריאות לילדים