ביטוח בריאות אנשי קבע

צרו איתנו קשר
תוכן עניינים

ביטוח בריאות אנשי קבעביטוח בריאות אנשי קבע הוא ביטוח בריאות פרטי שמיועד להעניק להם מענה בפני מגוון בעיות רפואיות שונות. מערכת הבריאות הציבורית בישראל, כולל מגוון רחב של  אתגרים רבים. המערכת מועמדת ללחץ ועומס גבוה בשל הצורך המתמיד וההוצאות הכבדות לטיפול במגוון רחב של חולים. לא פעם שומעים על המצב הקשה בו נמצאות מחלקות המיון והפנימיות בבתי החולים, חולים שמתלווים במסדרונות ואחרים שלא מקבלים את הטיפול הנדרש בזמן סביר, כתוצאה מחוסר מקום, מגבלות כוח האדם ומגבלות תקציב. לכן, הפתרון לכך הוא לרכוש ביטוח בריאות פרטי. לפניכם כל מה שצריך לדעת על ביטוח בריאות אנשי קבע. 

ביטוח בריאות אנשי קבע הוא ביטוח בריאות המיועד לאנשים המשרתים בקבע במחירים מוזלים. למעשה, בזכות מועדון ההטבות של חבר, אנשים המשרתים בקבע זכאים לקבל ביטוח בריאות במחירים מוזלים. בביטוח זה אנשי הקבע יזכו למגוון שירותים וטיפולים, במסגרות פרטיות. הביטוח הפרטי כולל מגוון רחב של שירותים רפואיים בהם התייעצות עם רופאים מומחים, ניתוחים בארץ ובחול, בחירת הרופא המנתח, טיפולים מורכבים, טכנולוגיות מתקדמות, מגוון רחב של תרופות שלא כלולות בסל הציבורי, השתלות ועוד.

 

החשיבות בביטוח בריאות אנשי קבע

כפי שציינו, מערכת הבריאות הציבורית בישראל כוללת אתגרים רבים. לכן, הפתרון המומלץ עבור כל אדם ובמיוחד עבור אנשי קבע הוא לרכוש ביטוח בריאות פרטי. ביטוח זה נוצר כדי לספק מענה מקיף ורחב למחלות ובעיות רפואיות שעשויות להתרחש במהלך חייו של האדם. בלעדיו, אדם עשוי להיתקל בהוצאות רפואיות גבוהות ולהיתקל בקשיים רבים בניסיון לקבל את הטיפול הנדרש עקב המגבלות הכלכליות. חוסר כיסוי ביטוח רפואי פרטי עשוי להוביל את אנשי הקבע להסתפק בטיפולים ושיטות רפואה מיושנות שאינן מתאימות למצבם הרפואי ואף עלולות לסכן את חייהם. על מנת להתחייב במנוחת נפש בעת צרה ובכדי להבטיח קבלת שירותי רפואה ברמה הגבוהה ביותר, אין ברירה אלא לרכוש ביטוח בריאות פרטי מחברת הביטוח.

כאשר רוצים לרכוש ביטוח בריאות אנשי קבע פרטי, מומלץ לפנות למומחה בתחום הבריאות. המומחה יוכל להתאים את כיסויי הביטוח באופן המיטבי ביותר לצרכים האישיים והייחודיים של כל אדם.

מה זה כולל?

כפי שציינו, הפתרון הטוב ביותר לאנשי קבע הוא רכישת פוליסת ביטוח בריאות אנשי קבע פרטית המכילה כיסוי בריאות מקיף ומגוון. הפוליסה כוללת מגוון כיסויים שונים בהם-

  • כיסוי לתרופות- ביטוח בריאות אנשי קבע כולל כיסוי לתרופות שאינן כלולות בסל התרופות.
  • הביטוח כולל כיסוי לביצוע השתלות בארץ ובחו"ל.
  • הביטוח כולל כיסוי מלא של הוצאות ניתוחים פרטיים גם בארץ וגם בחו"ל. 
  • הפוליסה כוללת כיסוי לטיפולים מיוחדים בארץ או בחו"ל ואף כיסוי להוצאות עבור טיפולים מתקדמים המחליפים ניתוח.
  • הביטוח כולל כיסוי לעלויות ייעוץ עם רופא מומחה.
  • הפוליסה מאפשרת אבחון מהיר של מצב הבריאות.

על מנת להשלים את ביטוח הבריאות הפרטי, חשוב לזכור שקיימים גם ביטוחים נוספים שחשובים במידה דומה. חשוב להתאים את הביטוח לכל איש קבע בהתאם למאפייניו האישיים. בין הביטוחים הנלווים ניתן לציין ביטוח מחלות קשות, ביטוח סיעודי, ביטוח חיים וביטוח תאונות אישיות.

 

ביטוח פרטי לעומת סל הבריאות הציבורי

ביטוח בריאות אנשי קבע באופן פרטי מספק פתרון מתקדם ומשלים לצרכים הרפואיים שלנו, והוא מבטיח כיסוי מלא ומתקדם גם במקרים קיצוניים. הביטוח מסייע לנו להתמודד עם הוצאות רפואיות גבוהות ומסייע בשמירה על הרכוש האישי שלנו. כמו כן, הביטוח הפרטי מספק שירותים יעילים ומהירים יותר, ומאפשר לנו לבחור את הכיסויים שמתאימים לצרכינו הרפואיים הייחודיים. בנוסף, ביטוח הבריאות הפרטי מאפשר לנו להתמודד באופן מושכל עם התהליך הרפואי ולקבל את הטיפול המתאים בזמן קצר יותר.

לעומת זאת, סל הבריאות הציבורי מספק כיסוי בסיסי לתרופות וטיפולים בסיסיים, אך יכול להשאיר אותנו במצב פיננסי קשה כאשר יש צורך בטיפולים מיוחדים או תרופות יקרות. פערים משמעותיים קיימים גם בין הזמן שנדרש לקבלת טיפול בסל הבריאות לבין הביטוח הפרטי. לכן, ביטוח הבריאות הפרטי מציע לנו יתרונות רבים בהשוואה לסל הבריאות הציבורי, ומסייע לנו להתמודד עם אי הוודאות הרפואית בצורה יעילה יותר.

 

שילוב של השניים

בשנים האחרונות, אנשים רבים מבינים את החשיבות של ביטוח בריאות פרטי ומחליטים לרכוש כזה. על ידי רכישת ביטוח בריאות פרטי ניתן להתמודד עם האתגרים הרפואיים השונים בחיים. ביטוח בריאות אנשי קבע באופן פרטי מספק ערך גבוה בהבטחת טיפול וכיסוי רפואי איכותי במגוון רחב של תחומים. אחד היתרונות המרכזיים של ביטוח בריאות פרטי הוא היכולת לבחור בטיפולים ובמרפאות באופן עצמאי. כך ניתן לקבל את הטיפול הטוב ביותר בהתאם לצרכינו הרפואיים ולהזמין אותו באופן מהיר יותר. בנוסף, ביטוח הבריאות הפרטי מספק כיסוי במקרים של מחלות כרוניות או טיפולים ארוכי טווח, המאפשרים לנו להתמודד עם האתגרים הרפואיים בצורה מתמידה וקבועה.

בנוסף, יתרון נוסף של ביטוח בריאות פרטי הוא הגמישות שהוא מציע. אנחנו יכולים לבחור בתוכנית ביטוח המתאימה ביותר לצרכינו, להוסיף כיסויים נוספים ולהתאים את הפוליסה לסיטואציות הייחודיות שלנו. 

יועץ הביטוח יעזור לכם בבחירה

על מנת לרכוש ביטוח בריאות מתאים שיענה על הצרכים שלכם מומלץ לקבל סיוע מיועץ ביטוחי בריאות. יועץ ביטוח בריאות יספק לכם מידע מקצועי ומדויק על האפשרויות השונות וכיצד להתאים אותן לצרכינו הספציפיים. בעזרת יועץ הביטוח, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם רוכשים את הביטוח שיתאים בצורה הכי טובה ומשתלמת. במהלך הייעוץ, יועץ הביטוח יבדוק את תכניות הביטוח הקיימות במסגרת ביטוח בריאות אנשי קבע ויבחן את היתרונות והחסרונות שלהן. הוא ישתמש במומחיותו להשוות את הפוליסות השונות על מנת להביא לפנינו נתונים ומידע רלוונטי על מגוון התוכניות הזמינות. יועץ הביטוח יכול לתת לנו תמונה מלאה ומקיפה שתסייע לנו לקבל החלטה מושכלת.

חשוב לזכור שכל ביטוח בריאות, מגיע עם תנאים ומגבלות משלו. לכן, יועץ הביטוח יסייע לנו להבין את כל העסקאות והתנאים, ולבחון את הפרטים הקטנים שמשפיעים על הבחירה הטובה ביותר.

ביטוח בריאות אנשי קבע