מחפשים עבודה? כך תוכלו להתמקד רק במודעות הרלוונטיות

צרו איתנו קשר
תוכן עניינים

כאשר מחפשים עבודה, חיוני לסנן בין מודעות הדרושים הרבות כדי למצוא את הרלוונטיות ביותר – וכמובן, להעלות את הסיכויים למציאת עבודה מתאימה בזמן הקצר ביותר.
אז אם גם אתם נמצאים בהליך של חיפוש עבודה, להלן מספר פרמטרים שיעזרו לכם להתמקד במודעות המתאימות לכישורים, לדרישות ולצרכים וליעדי הקריירה שלכם:

הגדרה מקיפה של קריטריוני התפקיד

תארו בצורה קפדנית ומקפיה את העדפות העבודה שלכם, כולל סוג התעשייה, סוג התפקיד או התפקידים, היקף המשרה, מיקום מקום העבודה, טווח שכר וכישורי מפתח רלוונטיים. פעולה זו תאפשר לכם להתמקד אך ורק במודעות דרושים רלוונטיות.

השתמשו במנועי חיפוש עבודה ממוקדים

השתמשו במנועי חיפוש עבודה המאפשרים לכם לסנן תוצאות על סמך הקריטריונים שלכם – ובעידן האינטרנט והאפליקציות, ניתן למצוא לא מעט מנועי חיפוש כאלו. פלטפורמות משרות פופולריות כוללות לרוב תכונות חיפוש מתקדמות שעוזרות לצמצם את רשימות המשרות.

הגדרת התראות עבודה

יש ליצור התראות עבודה באתרים ובפלטפורמות השונות לחיפוש עבודה. יש להזין את הקריטריונים הספציפיים שלכם, והפלטפורמה תיידע אתכם כאשר יתפרסמו משרות רלוונטיות חדשות.

התאמה אישית של קורות החיים שלכם

התאמה של קורות החיים שלכם כדי להדגיש את הכישורים והניסיון הרלוונטיים שלכם עבור המשרות הספציפיות בהן אתם מעוניינים. חשוב כמובן להבליט את כל אותם היבטים ויכולות אשר נחשבים לרלוונטיים במיוחד לעבודה. כך לדוגמא, אם לדוגמא, אתם בוגרי תואר הנדסת מכונות ומחפשים עבודה בתחום זה, אבל עדיין אין לכם ניסיון בעבודה בפועל, כדאי להדגיש בקורות החיים את נושא הלימודים. זה יכול להגביר את הסבירות שהבקשה שלכם תתבלט למעסיקים.

הקמת רשת עם אנשי מקצוע מהתעשייה הרלוונטית

מומלץ להתחבר לאנשי מקצוע באותה התעשייה באמצעות אירועי רשת, לינקדאין או פורומים ספציפיים בתחום, ברשתות החברתיות השונות. תוכלו למצוא שם מידע עדכני לגבי משרות פנויות או לספק תובנות לגבי חברות שמגייסות עובדים.

ניהול מעקב אחר חברות מעניינות ופניות יזומות

יש לאתר ולזהות חברות שאתה מעוניין לעבוד בהן ועקוב אחריהן בפלטפורמות המדיה החברתית. חברות רבות מכריזות על משרות פנויות בדפים או בפרופילים הרשמיים שלהן. גם אם אתם לא מוצאים משרות שכאלו, כדאי לשקול לשלוח פניה יזומה לחברות שמעניינות אתכם, בצירוף קורות החיים שלכם.

למדו בצורה מעמיקה את רשת לינקדאין

כדאי להקפיד לבצע אופטימיזציה של פרופיל הלינקדאין שלכם עם תמונה מקצועית, כותרת מושכת וסיכום מפורט של הכישורים והחוויות שלכם. כדאי להצטרף לקבוצות רלוונטיות, לעקוב אחר חברות וקבעו העדפות עבודה – זאת בכדי שתוכלו לקבל המלצות עבודה מותאמות אישית.

סינון לפי סוג עבודה ורמת הכנסה

בעת שימוש במנועי חיפוש עבודה, סנן תוצאות לפי סוג משרה (משרה מלאה, חלקית, חוזה) ורמה (רמת כניסה, רמה בינונית, בכירה) כדי להתמקד בתפקידים התואמים את שלב הקריירה שלכם.

בדיקת לוחות דרושים

כדאי להתמקד בחיפוש לוחות דרושים נישה המתמחים בתעשייה שלכם או בתפקידי עבודה ספציפיים. פלטפורמות אלה כוללות לעתים קרובות רשימות משרות ממוקדות יותר.

השתתפו באירועי תעשייה וירידי עבודה רלוונטיים

 השתתפו באירועים ובירידי עבודה ספציפיים לתעשייה כדי ליצור קשר ישיר עם מעסיקים וללמוד על הזדמנויות עבודה. חברות רבות מגייסות באופן פעיל באירועים אלו.

יש לשקול הזדמנויות עבודה מרחוק

אם עבודה מרחוק היא אופציה עבורכם, הרחב את החיפוש שלכם כך שיכלול הזדמנויות עבודה מרחוק. לוחות דרושים ופלטפורמות מרוחקים יכולים לעזור לכם למצוא משרות התואמות את הכישורים וההעדפות שלכם.
כאמור, היכרות עם כל האפשרויות תאפשר לכם לבצע בסופו של דבר את ההחלטות הטובות ביותר.