ייעוץ פרישה מחיר

צרו איתנו קשר
תוכן עניינים

ייעוץ פרישה מחירמתכננים לפרוש בשנים הקרובות? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר טרם הגיעכם לשלב הפרישה. ייעוץ פרישה מחיר מבטיח לכלל הבוחרים בו ליהנות מהתאמת החיסכון הפנסיוני לכל לקוח בהתחשב בגילו ובמצבו הכלכלי. אנשים רבים כיום בוחרים לוותר על שירות זה ומתמודדים עם שינויים כלכליים משמעותיים לאחר הליך הפרישה, מה שיכול להוביל לקשיים של ממש. במטרה להימנע מכך, חשוב תשכירו מקרוב את שירותי הייעוץ המקצועיים של יועצים פנסיונים המסייעים לרבים לבחור את מסלולי הפנסיה המיטביים עבורם וכן להתאים לצרכים שלהם את כל שלבי הפרישה. בשורות הבאות נגע בכל ההבדלים החשובים שאתם חייבים להכיר בין יועץ פנסיוני לבין סוכן פנסיוני, נגע בטיפים המעשיים שיעזרו לכם לבחור נכון את היועץ הטוב ביותר בשוק ונציג את השינויים הרבים שחלים בענף הפנסיות בשנים האחרונות.

 

ענף הפנסיות עובר לא מעט שינויים תדירים – ריבוי מסלולי ההשקעה ושינויים בתנאי החיסכון

תחילה חשוב להדגיש ולומר כי ענף הפנסיות בישראל עובר לא מעט שינויים תדירים בעשר השנים האחרונות. אם גם אתם לא מצליחים לעקוב אחר הפנסיות שלכם, חשוב שתכירו את שירותי ייעוץ פרישה מחיר הניתנים על ידי יועצי פנסיות מקצועיים. עובדים רבים במשק לא מכירים את כל השינויים התדירים שחלים בענף הפנסיות ומאפשרים להם ליהנות מתנאים טובים הרבה יותר מאלה שהם חברו לפני שנים ארוכות. בין כלל השינויים התדירים ביותר ניתן למנות פתיחה של מסלולי השקעה שונים ומגוונים של חסכונות הפנסיה במרבית חברות הביטוח, שינויים בעמלות ואפשרות להתייעצות עם סוכנים מקצועיים ללא עלות. אם גם אתם רוצים ליהנות מכלל היתרונות הללו ולהבטיח לעצמכם חיסכון פנסיוני מיטבי, חשוב שתכירו את שירותי היועצים המקצועיים. היועצים המקצועיים מסייעים לעוברים רבים בכל גיל להתאים את הפנסיה שלהם למטרות האישיות ולמצב הכלכלי. חשוב להדגיש, כל שינוי קטן בחיסכון הפנסיה יכול לבוא לידי ביטוי בעשרות ואף במאות אלפי שקלים בתום כך שנות החיסכון.

כל ההבדלים המשמעותיים ביותר בין הסוכנים לבין היועצים

רוצים להסתייע בשירותי ייעוץ פרישה מחיר? לפני שתבחרו את היועץ שלכם, חשוב שתכירו בכל ההבדלים המשמעותיים ביותר בין יועץ מקצועי לבין סוכן ביטוח פנסיוני. אנשים רבים טועים לחשוב שיועץ פנסיוני הוא שם נרדף של סוכן פנסיוני, ועל כן חשוב להבהיר את ההבדלים הגדולים בין השניים. ההבדלים המשמעותיים ביותר בין יועצים לבין סוכנים הם:

 

  • אובייקטיביות

אחד ההבדלים המשמעותיים ביותר בין סוכן ביטוח פנסיוני לבין יועץ פנסיוני שאתם חייבים להביא בחשבון טרם הבחירה הוא האובייקטיביות של אנשי המקצוע. סוכן פנסיוני הוא סוכן שכיר שעובד תחת אחת מחברות הביטוח המציעות חיסכון פנסיה. נתון זה הופך את הסוכן ללא אובייקטיבי בכל המלצותיו, שכן הוא ממליץ על מסלולים ותנאים שונים המוענקים אך ורק בחברת הביטוח בה הוא עובד. לעומתו, יועץ פנסיוני מקצועי המציע שירותי ייעוץ פרישה מחיר או ייעוץ פנסיוני לכל גיל הוא עובד עצמאי. היועץ אינו מחויב לשום חברת ביטוח כך שנוא בוחן את כלל האפשרויות הקיימות עבור לקוחותיו. המלצותיו מביאות בחשבון את כל המסלולים והתנאים הניתנים בכל חברות הביטוח, כך שעמדתו הרבה יותר אובייקטיבית. רוצים ייעוץ אובייקטיבי שיביא בחשבון את כלל האפשרויות הטובות ביותר? בחרו ביועץ פנסיוני מקצועי.

 

  • מחירים

עלויות השירות משתנות בין סוכנים לבין יועצים, שכן סוכנים הם עובדים שכירים של אחת מחברות הביטוח בישראל בעוד היועצים ברוב המקרים עובדים באופן עצמאי. מרבית הסוכנים מגיעים לבית הלקוח למתן שירות ללא תשלום כלל בעוד היועצים הפרטיים גובים תשלום עבור שירותם. כמו כן חשוב לדעת שהסוכנים מקבלים את משכורתם על בסיס עמלות מכל לקוח, מה שאומר שמעבר לעובדה שהם אינם אובייקטיביים ומציגים את כל המסלולים והתנאים בחברת הביטוח בה הם עובדים, הם גם מקבלים עמלה על כל לקוח חדש שמצטרף. נתונים אלה גורמים לרבים כיום לבחור בשירותי ייעוץ פרישה מחיר, על אף העובדה ששירותיו של הסוכן ניתנים ללא תשלום.

 

  • הכשרה

אם לא די בהבדלים הרבים שהובאו מעלה, חשוב לדעת שההכשרה המקצועית של השניים שונה בתכלית. ההכשרה המקצועית של סוכן ביטוח פנסיוני מועברת על ידי חברת הביטוח בה הוא עובד. הסוכן מכיר את כל המסלולים והתנאים הניתנים בחברת הביטוח שלו בלבד. לעומת זאת, יועץ מקצועי עובר הכשרה ארוכה ומקיפה הרבה יותר. במהלך הכשרתו הוא לומד להכיר את כלל המסלולים והתנאים הניתנים בכל חברות הביטוח, כך שהוא יוכל להתאים לכל לקוח את הפנסיה הטובה ביותר עבורו. מעבר לכך, יועץ פנסיוני מקצועי לומד להביא בחשבון משתנים רבים נוספים הקשורים לגילו של הלקוח ולמצבו הכלכלי. יועץ פנסיוני הוא יועץ המסייע להתנהלות כלכלית נכונה בכל הקשור לחיסכון הארוך בחיים – הרבה מעבר לשירות טכני אודות תנאי והמסלולים. לאחר סיום הליך ההכשרה בהצלחה היועץ מקבל תעודת ייעוץ המתירה לו על פי חוק להתחיל להעניק שירותי ייעוץ פרישה מחיר או ייעוץ לכל צורכי התנהלות נכונה עם חיסכון הפנסיה.

 

טיפים מעשיים לבחירה נכונה של יועץ פנסיוני מקצועי

חושבים לשכור את שירותיו של יועץ מקצועי לקבלת ייעוץ פרישה מחיר או ייעוץ לכל צורכי התנהלות נכונה עם חיסכון הפנסיה שלכם, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות. בשוקות הברות נגע בכל הנקודות החשובות שאתם חייבים לבדוק טרם הבחירה ביועץ שלכם. כיום יש לא מעט יועצים פנסיונים בשוק, אז הנה לכם כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לבחור נכון את היועץ הטוב מכולם.

ערכו השוואה בין מספר יועצים המעניקים שירות באזור המגורים שלכם

ראשית, חשוב לאתר כמה שיותר יועצים מקצועיים המעניקים שירותי ייעוץ פרישה מחיר באזור המגורים שלכם. שלב זה נועד בכדי לאפשר לכם לערוך השוואה בין מספר יועצים ולבחור את הטוב מכולם. איך תגיעו למספר יועצים? בעזרת בדיקה מהירה ברשת. בדירה מהירה ברשת תאפשר לכם לערוך רשימה מסודרת הכוללת מספר יועצים המעניקים את שירותם סמוך למקום המגורים שלכם. יש לכם רשימה מסודרת הכוללת את שמות כל היועצים בקרבת מקום המגורים שלכם? אתם מוכנים לעבור לשלב הבא.

 

קראו כמה שיותר חוות דעת אודות שירותי היועצים השונים

שנית, מה שאתם צריכים לעשות זה לערוך השוואה מסודרת בין כל היועצים במטרה לבחור את הטוב מכולם. איך תדעו להשוות בין היועצים השונים? פשוט קראו כמה שיותר מידע אודות שירותם. גם את המידע הזה תוכלו למצוא ברשת תוך מספר דקות בודדות. נסו לקרוא כל פיסת מידע הקשורה לכלל היועצים ברשימה שלכם, לרבות שנת התחלת עבודתם בתחום וכמה שיותר חוות דעת מלקוחות ששכרו את שירותם. היועצים שאתם קוראים אודותיהם כמה שיותר חוות דעת חיוביות וממליצות, הם כנראה היועצים המובילים ברשימה שלכם. השאירו ברשימה אך ורק את היועצים המובילים ועברו לשלב הבא.

 

קבלו הצעת מחיר מכל יועץ וערכו השוואת מחירים

בשלב הבא אתם נדרשים ליצור קשר עם היועצים הטובים ביותר ברשימה שלכם במטרה לוודא שהם מחזיקים בכל הרישיונות והתעודות הנדרשות בכדי להעניק שירותי ייעוץ לכל דורש וכמובן בכדי לערוך השוואת מחירים. בחרו את היועץ שמציע לכם את ההצעה האטרקטיבית ביותר מבין היועצים המובילים ברשימה שלכם.

ייעוץ פרישה מחיר