ערעור קרן פנסיה

צרו איתנו קשר
תוכן עניינים

ערעור קרן פנסיהנדרשים לערעור קרן פנסיה בגין החלטה למנוע מכם פנסיית נכות? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים המקצועיים שאתם חייבים להכיר אודות קצבת נכות מקרן פנסיה, נכיר את כל התנאים שהמבוטחים צריכים לעמוד בהם בכדי להימצא זכאים לקבלת פנסיית הנכות, ונגע באפשרות לערער על החלטת חברת הביטוח שלכם. אז אם גם אתם מתמודדים עם תביעת פנסיית נכות, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות. אף לפני שנגע בכל הדגשים החשובים שיעזרו לכם בהליך ערעור קרן פנסיה, חשוב שתכירו את האפשרות של פנסיית נכות. אנשים רבים לא מודעים לעובדה כי החיסכון הפנסיוני יכול לשמש לעוד לא מעט צרכים מלבד מימון לאחר גיל הפרישה. אחת האפשרויות השכיחות ביותר כיום היא פנסיית נכות המוענקת לעובדים שאיבדו את כושר עבודתם. מתמודדים עם פציעה או מחלה שפוגעת בכושר העבודה שלכם? ייתכן שאתם זכאים ליהנות מפנסיית נכות.

 

הכירו את אחד השימושים הנפוצים ביותר בכספי החיסכון הפנסיוני

ראשית, חשוב להציג את האפשרות של קבלת פנסיית נכות. כפי שציינו מעלה, מרבית החוסכים בטוחים כספי החיסכון הפנסיוני מיועדים אך ורק למימון חודשי לאחר גיל הפרישה. אך חשוב להדגיש ולומר כי ישנן סיבות רבות נוספות בגינן לא מעט עובדים זכאים למימוש כספי החיסכון שלהם. אחת הסיבות השכיחות ביותר היא נכות הפוגעת בכושר העבודה. נכות הפוגעת בכושר העבודה מזכה את העובד בקצבת נכות מקרן פנסיה. קצבת נכות מקרן פנסיה מאפשרת לכל עובד שעומד בכל תנאי הסף לקבל קצבה חודשית זמנית או קצבה חודשית לצמיתות, בהתאם למצבו הרפואי. אז אם גם אתם מתמודדים עם נכות הפוגעת בכושר העבודה שלכם, ייתכן שתימצאו זכאים לקבלת קצבה חודשית מקרן פנסיה. לא נמצאתם זכאים? הליך ערעור קרן פנסיה מאפשר לכם לערער על החלטת חברת הביטוח. אנשים רבים כלל לא מודעים לזכויות שלהם, מה שגורם להם לוותר על קצבה חודשית ללא ידיעתם.

חברות הביטוח השונות דורשות תנאי סף שונים לקבלת קצבת נכות חודשית מקרן פנסיה!

שנית, חשוב לדעת שכל חברה המציעה ביטוח פנסיוני כוללת תקנות שונות באשר לזכאותו של המבוטח לקצבה חודשית מקרן פנסיה. עובדים רבים לא מייחסים חשיבות לנושא, אך במידת הצורך יכולים להיות פערים משמעותיים שישללו או יתירו זכאות לקצבת נכות מקרן פנסיה לעובדים שונים. לכן, לפני שאתם ממהרים לחתום על תקנון קרן פנסיה, חשוב לבחון היטב את התקנון לזכאות קבלת קצבה חודשית מקרן פנסיה. דרשתם לקבל קצבת זכאות מקרן פנסיה בגין ירידה בכושר עבודה וחברת הביטוח סירבה? לפני שאתם ממשיכים לשלב ערעור קרן פנסיה, חשוב לבחון היטב את התקנון שחתמתם עליו. במידה והתקנון אינו מאפשר קבלת קצבה חודשית מקרן פנסיה בגין המצב הרפואי שלכם, כנראה שגם הערעור שלכם לא יתקבל.

 

מי זכאי? עובד שהוכיח אובדן כושר עבודה בגין נכות של 25% לפחות  

שלישית, חשוב לדעת שלא כל אובדן כושר עבודה מזכה את העובד בקבלת קצבה חודשית מקרן פנסיה. במידה והעובד הגיע למצב של פחות מ 25% אי כושר עבודה, הוא לא זכאי לקבל קצבה חודשית כלל. לכן, לפני שאתם בוחרים בהליך ערעור קרן פנסיה, חשוב לוודא שאובדן כושר העבודה שלכם עומד על למעלה מ 25% לפחות. אובדן כושר העבודה שלכם עומד על למעלה מ 25%? ייתכן שאתם זכאים לקבלת קצבה חודשית. תנאי נוסף שחשוב להביא בחשבון הוא 90 יום ללא עבודה כלל. עובד שדורש קצבה חודשית מקרן פנסיה בגין אובדן של למעלה מ 25% כושר עבודה, חייב לא לעבוד במשך 90 ימים. עובד שלא עבד פחות מ 90 ימים בגין מצבו הבריאותי, לא יהיה זכאי לקבלת קצבה חודשית מקרן פנסיה. לכן, אם לא חלפו 90 ימים בהם לא עבדתם בגין מצבכם הבריאותי, כנראה שאם תגישו ערעור קרן פנסיה, הוא לא יתקבל.

 

ניתן לקבל עד 75% מסך השכר החודשי

כמה תקבלו בקצבה החודשית שלכם? במידה ונמצאתם זכאים לקבל קצבת נכות מקרן פנסיה בגין איבוד כושר עבודה, תוכלו לקבל עד 75% מסך ההכנסה החודשית שלכם לכל היותר. ישנם מקרים רבים בהם המבוטחים מקבלים אחוזים נמוכים הרבה יותר מסך השכר החודשי. איך מחליטים? ישנם לא מעט פרמטרים שונים בעזרתם חברות הביטוח השונות קובעות את גובה הקצבה החודשית מסך משכורתו של העובד. בין כלל המשתנים מובא גיבלו של העובד, מצבו הבריאותי ועוד. חשוב להדגיש כי מעבר לכך שהעובד חייב להוכיח שאיבד כושר עבודה של למעלה מ 25% ושהה בביתו למעלה מ 90 יום בגין מצבו הבריאותי, הוא חייב להוכיח שהיה מבוטח בקרן הפנסיה טרם הפגיעה הרפואית. כלומר אנשים שאיבדו את כושר עבודתם בגין מצב בריאותי ורק לאחר מכן בחרו ביטוח פנסיוני, לא יוכלו לדרוש קצבה חודשית כלל.

 

כך תצליחו לתבוע את חברת הביטוח שלכם

חושבים להגיש תביעה? חשוב לדעת שישנם לא מעט טפסים שאתם נדרשים להמציא בכדי שחברת הביטוח תוכל להתחיל לדון במצבכם. עובדים רבים מתמודדים עם בירוקרטיה מורכבת בהליך הגשת התביעה בגין חוסר היערכות ואיסוף של כלל הטפסים הנדרשים. לכן, חשוב להדגיש ולומר כי במטרה לתבוע קצבת נכות חודשית מקרן פנסיה, אתם חייבים להמציא מסמכים רפואיים התומכים בכל פרט במצבכם הבריאותי. חוששים מהליך בירוקרטי ארוך ומורכב? חשוב לדעת שכיום יש לא מעט עורכי דין מקצועיים שישמחו לסייע לכם בכל שלבי הליך התביעה. רוצים להסתייע עם עורך דין מקצועי ומנוסה המכיר היטב את כל שלבי הליך התביעה? חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות שיסייעו לכם לבחור נכון עורך דין מקצועי ומיומן.

לא מעט אנשים בוחרים להסתייע עם עורך דין מקצועי בתחום במטרה לעבור את כל שלבי התביעה על הצד הטוב ביותר. אם גם אתם חוששים מהליכים בירוקרטיים מורכבים או שאתם מתמודדים עם קשיים בהליך התביעה שלכם, השורות הבאות נכתבות עבורכם.

הימנעו מבחירה שרירותית של עורך הדין שלכם

לפני שאתם ממהרים לבחור באופן שרירותי עורך דין לענייני תביעת פנסיית נכות, חשוב שתכירו מספר צעדים פשוטים שיבטיחו לכם בחירה נכונה בעורך דין מיומן המכיר את התחום על בוריו. בשלב הראשון כל שאתם צריכים לעשות זה לאתר כמה שיותר עורכי דין מקצועיים המציעים שירותים המשיקים לתחום. חשוב לזכור שלא כל עורך דין עבר את אותה הכשרה, כך שאתם חייבים לאתר עורכי דין מיומנים שעברו הכשרה המשיקה לנושא תביעות חברות ביטוח. איך תעשו זאת? בעזרת רשת האינטרנט אתם יכולים לאתר כמות גדולה של עורכי דין מקצועיים תוך זמן קצר. ערכו רשימה מסודרת הכוללת את שמות כל עורכי הדין המציעים את שירותם בקרבת אזור המגורים שלכם. יש לכם רשימה מסודרת עם מספר עורכי דין פוטנציאליים? אתן מוכנים לעבור לשלב הבא.

 

אל תוותרו על קריאת כמה שיותר חוות דעת

בשלב הבא חשוב לקרוא כמה שיותר מידע אודות כל עורכי הדין ברשימה שלכם. גם שלב זה יכול להיעשות על ידי בדיקה אינטרנטית בלבד, כך שתוכלו לסיים את הסקירה תוך מספר דקות בודדות. השאירו ברשימה אך ורק את עורכי הדין שהצלחתם לקרוא כמות גדולה של חוות דעת חיוביות אודות שירותם. חשוב לוודא שעורכי הדין ברשימה שלכם עוסקים בתחום תביעות חברות ביטוח כך שהם מכירים את הליך תביעת פנסיית נכות על בוריו. הצלחתם לתבוע בכוחות עצמכם אך חברת הביטוח דחתה את התביעה? אתם רשאים להסתייע בעורך דין מקצועי להליך ערעור קרן פנסיה.

ערעור קרן פנסיה