סוכן ביטוח פנסיוני מומלץ

צרו איתנו קשר
תוכן עניינים

סוכן ביטוח פנסיוני מומלץמתלבטים אם לבחור יועץ או סוכן פנסיוני לטובת בחירת המסלולים המיטביים עבור הצרכים האישיים שלכם? בשורות הבאות תקבלו את כל המידע הנדרש כך שתוכלו לבחור סוכן ביטוח שידע להתאים עבורכם את המסלולים המתאימים ביותר לגילכם ולמצבכם הכלכלי. אז לפני שאתם ממהרים לבחור סוכן ביטוח פנסיוני מומלץ, חשוב שתכירו בכל ההבדלים החשובים בין סוכן ביטוח פנסיוני מומלץ לבין יועץ ביטוח פנסיוני מומלץ. בשנים האחרונות החלה הבדלה בין שירותיהם של יועצים לבין שירותיהם של סוכנים. אנשים רבים שבוחרים סוכנים או יועצים כלל לא מודעים להבדלים המשמעותיים שיכולים לבוא לידי ביטוי במאות ואף באלפי שקלים. אז אם גם אתם מחפשים סוכן ביטוח פנסיוני מומלץ, כדאי שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות שישפכו לא מעט אור על כל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר.

 

קיימים לא מעט הבדלים בין סוכן ביטוח פנסיוני מומלץ לבין יועץ ביטוח פנסיוני מקצועי

ראשית, חשוב לדעת שקיימים אל מעט הבדלים בין סוכן ביטוח פנסיוני מומלץ לבין יועץ פנסיוני מומלץ. ריכזנו עבורכם את כל ההבדלים המשמעותיים ביותר, והם:

  • עלויות – שירותיו של סוכן ביטוח ניתנים ללא תשלום

יועץ פנסיוני מומלץ גובה תשלום עבור השירות שהוא מעניק לכל לקוח. יועץ מקצועי מסייע ללקוחותיו לנתח את מצבם הכלכלי לעומק במטרה לשפר את מסלולי הפנסיה הקיימים. לעומתו, סוכן ביטוח פנסיוני מומלץ נהנה מעמלות מחברת הביטוח בה הוא עובד, כך שהוא אינו דורש תשלום מהלקוח עבור עבודתו. רוצים סוכן ביטוח פנסיוני מומלץ? לא תידרשו לשלם עבור השירות שהוא יעניק לכם. אז למה בכל זאת רבים כל כך בוחרים לשלם ליועץ פנסיוני מקצועי? בשורות הבאות נגע ביתרונותיו על פני הסוכן.

 

  • הכשרה מקצועית – יועץ מקצועי עובר הכשרה ארוכה המאפשרת לו להציע את שירותיו באופן עצמאי

גם יועץ וכן סוכן פנסיוני נדרשים לעבור הכשרה. יועץ פנסיוני נדרש לעבור הכשרה ארוכה ומקיפה המקנה לו אפשרות לעבוד כעצמאי בתור יועץ פנסיוני. הכשרה זו מזכה את היועצים שהשלימו בהצלחה את כל שלבי ההכשרה בתעודה. אז אם אתם מחפשים יועץ פנסיוני מקצועי, בקשו לראות תעודה המוכיחה שהוא אכן סיים בהצלחה את כל הכשרתו. לעומתו, סוכן פנסיוני עובר הכשרה בחברות השונות איתן הוא עובד. הכשרתו אף היא מספיקה בכדי להכיר היטב את כלל האפשרויות הקיימות, אך ברוב המקרים רמת מקצועיותו מעט נמוכה יותר בהשוואה ליועץ.

  • מחויבות – הסוכן מחויב לחברה שהוא עובד בה, בניגוד ליועץ שלא מחויב לשום חברה!

אחד היתרונות הגדולים ביותר של יועץ פנסיוני על פני סוכן ביטוח פנסיוני מומלץ הוא העובדה שהיועץ אינו מחויב לשום חברה. כפי שציינו מעלה, יועץ מקצועי שסיים את כל הכשרתו בהצלחה מקבל תעודה ורשאי לעבוד בתור עצמאי בתחום. נתון זה מבטיח כי היועץ שלכם אינו יהיה מחויב לשום חברה כל שהוא ידע לבחור עבורכם את החברה המציעה את המסלול האטרקטיבי ביותר ללא מחויבות כלל. לעומתו, סוכן ביטוח פנסיוני מומלץ עובד תחת חברה אחת בלבד, מה שגורם לו למקד את כלל ההצעות לחברה בה הוא עובד. רוצים יועץ מקצועי שאינו מחויב לשום חברה? יועץ ביטוח פנסיוני מקצועי הוא התשובה הטובה ביותר עבורכם.

רוצים ליהנות משירותיו של סוכן ביטוח פנסיוני מומלץ? חשוב שתכירו את הדרכים הטובות ביותר לבחירה נכונה. כיום יש לא מעט יועצים העוסקים בתחום מזה לא מעט שנים, מה שעלול להקשות עליכם את הבחירה. אז לפני שאתם ממהרים לבחור את הסוכן הראשון שהוצא לכם, חשוב שתכירו את כל הדגשים החשובים שיעזרו לכם לבחור נכון.

 

כך תצליחו לבחור נכון את הסוכן הטוב ביותר

השלב הראשון בבחירה נכונה של סוכן ביטוח הוא יצירת קשר עם מספר חברות שונות המספקות סוכנים מנוסים ומקצועיים. בחירה נכונה חייבת לכלול את כל האפשרויות הקיימות, כך שתוכלו להיות סמוכים ובטוחים שהבחירה שלכם היא הטובה ביותר. כיום יש לא מעט חברות ביטוח המספקות סוכן ביטוח פנסיוני מומלץ. איך תגיעו לכולן? בעזרת בדיקה מהירה בארשת תוכלו להגיע לכל חברות הביטוח המומלצות והמקצועיות ביותר תוך מספר דקות בודדות. הצלחתם לאתר את החברות המובילות? חשוב לערוך השוואה ביניהן. כל שאתם נדרשים לעשות בשלב זה לקרוא כל פיסת מידע ברשת אודות החברות השונות. תוכלו למצוא מבחר גדול של חוות דעת, המלצות, טיפים ודגשים חשובים שיעזרו לכם לסמו את החברות המקצועיות והכדאיות ביותר.

 

ערכו מספר פגישות עם יועצים שונים למטרת השוואה

הצלחתם להגיע לחברות הביטוח המומלצות ביותר? חשוב ליצור עימן קשר ולבקש פגישה עם סוכן ביטוח. פגישה עם סוכן ביטוח פנסיוני מומלץ תאפשר לכם לשאול את כל השאלות, לבקש את כל ההטבות ולהכיר מקרוב את כל התנאים הטובים ביותר שאתם יכולים לקבל מכל חברה. חשוב להדגיש כי כיום חברות הביטוח שולחות סוכן ביטוח עד למקום הלקוח הפוטנציאלי, כך שלא תידרשו להשקיע בנסיעות ארוכות לצורך כך פגישה. מומלץ לערוך כמה שיותר פגישות עם סוכן ביטוח פנסיוני מומלץ של חברות הביטוח השונות במטרה לקבל את התמונה המלאה אודות הסוכן המקצועי ביותר של חברת הביטוח שמעניקה לכם את ההצעה האטרקטיבית ביותר.

 

אל תוותרו על סיועו של היועץ – הוא יכול לחסוך לכם עשרות אלפי שקלים במרוצת השנים

אנשים רבים כיום בוחרים להסתפק בשירותיו של סוכן ביטוח פנסיוני מומלץ של החברות הטובות ביותר ולוותר על שירותיו של יועץ מקצועי. אם גם אתם חושבים להסתפק בשירותיו של סוכן ביטוח פנסיוני מומלץ, חשוב לדעת לבחור נכון את הסוכן המקצועי ביותר שידע להעניק לכם שירות מלא הכולל את כל הנדרש לבחירה נכונה ומיטבית עבורכם. גם הסוכן וגם היועץ עוברים הכשרה ויודעים לפרק את מצבכם הכלכלי לגורמים ולהרכיב עבורכם מסלול מיטבי, אך חשוב לזכור שהסוכן מחויב לחברה אחת בעוד היועץ נשאר אובייקטיבי לאורך כל הדרך. כך או כך, שירות מקצועי יבטיח לכם בחירות נכונות ששוות לא מעט כסף במרוצת השנים.

אם עד היום בחרתם בכל מסלולי ברירת המחדל ללא התייעצות עם סוכן ביטוח פנסיוני מומלץ, הגיע הזמן לעשות זאת. על אף שהשינויים נשמעים קטנים ולא משמעותיים במיוחד, במרוצת השנים הם יכולים להיות שווים עשרות ואף מאות אלפי שקלים. כפי שהזכרנו מעלה, שירותיו של יועץ מקצועי כרוכים בתשלום אך סוכן ביטוח פנסיוני מומלץ יגיע עד לפתח דירתכם ללא צורך בתשלום על כך. אז אל לכם להתעצל לקבוע עם סוכן הביטוח שלכם לטובת שיפור התנאים.

לסיכום, גם הסוכנים וגם היועצים ידעו לשפר משמעותית את התנאים שלכם!

לסיכום, חשוב לומר שגם סוכן ביטוח פנסיוני מומלץ וגם יועץ מקצועי עדיפים על האפשרות לבחור בברירת המחדל. יועצים וסוכנים מכירים היטב את כלל המסלולים הקיימים ויודעים לפרק את כל הנתונים הכלכליים אודות כל לקוח. לאחר היכרות עם מצבו הכלכלי של הלקוח ותוך התחשבות בגילו ובמטרותיו, היועצים והסוכנים המקצועיים ידעו להתאים עבורו את המסלולים המיטביים שיאפשרו לו ליהנות מהתנאים הטובים ביותר. לקוחות רבים מדווחים על שירות אדיב ושיפור ניכר בתנאים שלהם לאחר סיוע מקצועי של סוכן ביטוח פנסיוני מומלץ. מעבר להיכרות נרחבת עם כל התנאים והמסלולים המיטביים שחברות הביטוח יודעות לתת, הסוכן המקצועי יתאים לכל לקוח את המסלול המדויק למצבו הכלכלי.

סוכן ביטוח פנסיוני מומלץ