מה זה ביטוח סיעודי – כל מה שאתם חייבים להכיר על ביטוח סיעודי בישראל

צרו איתנו קשר
תוכן עניינים

לא מעט אנשים כיום בוחרים לעשות ביטוח סיעודי פרטי שידע למלא את כלל הצרכים שלהם במידה ויגיעו למצב סיעודי. אם גם אתם חושבים לעשות ביטוח סיעודי פרטי במטרה להבטיח שתקבלו את כל הנדרש עבור עבורכם (במידת הצורך), הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נסביר מה זה ביטוח סיעודי, נגע בכל הדגשים החשובים שרתם חייבים להכיר, לרבות ההבדלים בין תשלומי המוסדות הממשלתיים לבין תשלומי ביטוח סיעודי פרטי, התנאים חייבים להתקיים על מנת שאדם יוגדר במצב סיעודי ועוד. אז רגע לפני שאתם בוחרים ביטוח סיעודי פרטי באופן שרירותי וללא היכרות עם כלל האפשרויות הקיימות והמשמעויות של הביטוח, חשוב שתמשיכו לקרוא את הפסקאות הבאות.

הביטוח הלאומי יעניק לכם את המינימום הנדרש – ביטוח סיעודי פרטי יבטיח לכם הרבה מעבר!בשורות הבאות נסביר מה זה ביטוח סיעודי, נגע בכל הדגשים החשובים שרתם חייבים להכיר, לרבות ההבדלים בין תשלומי המוסדות הממשלתיים לבין תשלומי ביטוח סיעודי פרטי

ראשית, חשוב להדגיש ולומר כי לביטוח סיעודי פרטי אין כל קשר לסיוע הממשלתי המוענק על ידי ביטוח לאומי ומשרד הבריאות. הביטוח הלאומי ומשרד הבריאות דואגים לצרכים בסיסיים של אדם סיעודי, כך שאם אתם רוצים לקבל הרבה מעבר, אתם חייבים לבטח את עצמכם בביטוח פרטי. חברות ביטוח פרטיות הן אלה המעניקות את הביטוח הפרטי המבטיח לסיעודיים לקבל את מלוא הצרכים שלהם. חשוב להדגיש שלא אחת חברות הביטוח מצליחות להתחמק ברשות החוק מתשלום עבור מבוטחים סיעודיים, ולכן חשוב לדעת לבחור נכון חברות ביטוח אמינות ומקצועיות. לא מעט חברות ביטוח מערימות קשיים בירוקרטיים, משפטיים או עובדתיים על לקוחותיהם במטרה להימנע מתשלום במצבים בהם הלקוח הפך לסיעודי. ישנם לקוחות שממתינים שנים ארוכות ואף מתמודדים עם הליכים משפטיים עד שהם מקבלים את שמגיע להם. לכן, לפני שאתם בוחרים את חברת הביטוח בה תעשו ביטוח סיעודי, חשוב שתדעו לבחור נכון חברה איכותית ואמינה.

כך תבחרו את חברת הביטוח האמינה והאיכותית ביותר

איך תבחרו נכון חברת ביטוח שבאמת תשלם את שמגיע לכם במידת הצורך? ריכזנו עבורכם מספר דגשים חשובים שיבטיחו לכם בחירה נכונה.

הכירו את כל חברות הביטוח המציעות ביטוח סיעודי פרטיחירה בעזרת שלוש השלבים הפשוטים הללו תבטיח לכם בחירה נכונה בחברת ביטוח שתמלא את כל חובותיה במידת הצורך. בשורות הבאות נגע בכל המאפיינים של אדם סיעודי לעניין מה זה ביטוח סיעודי.

ראשית, חשוב לערוך סקר שוק אודות כלל חברות הביטוח שמציעות אפשרות של ביטוח סיעודי. כיום יש לא מעט חברות ביטוח פרטיות בישראל, ולכן חשוב שתכירו את כולן טרם הבחירה. בחירת חברת ביטוח ללא היכרות עם כלל החברות המתחרות היא הימור, שכן ייתכן שישנן חברות אמינות יותר שמציעות ביטוח נרחב יותר ובמחירים נוחים יותר. אז לפני שאתם ממהרים לסגור עם חברת הביטוח הראשונה שהציע לכם ביטוח סיעודי פרטי, חשוב שתכירו את כלל ההצעות של כלל חברות הביטוח בישראל. איך תכירו את כל החברות שמציעות ביטוח סיעודי פרטי? כל שאתם צריכים לעשות זה לגלוש דקות בודדות ברשת. בדיקה מהירה תאפשר לכם לערוך רשימה הכוללת את שמות כל החברות שמציעות ביטוח סיעודי פרטי.

בחרו את החברה האמינה והאיכותית ביותר בעזרת השוואה פשוטה

שנית, לאחר שיש בידכם רשימה הכוללת את כל חברות הביטוח בישראל שמציעות ביטוח סיעודי פרטי, חשוב שתערכו סינון ממוקד של החברות הפחות אמינות ואיכותיות. בשלב זה אתם נדרשים לקרוא כל פיסת מידע ברשת אודות חברות הביטוח ברשימה שלכם. קריאה מקיפה אודות חברות הביטוח השונות, גודלן, מספר המבוטחים תחתיהן, שנת הקמתן וכמובן חוות דעת של לקוחותיהן, תאפשר לכם להעריך מיהן החברות האיכותיות והמבוקשות ביותר בישראל. חשוב לקרוא כמה שיותר חוות דעת של לקוחות. החברה הכוללת את כמות הלקוחות המרוצים הגדולה ביותר, היא החברה  המובילה שחשוב שתשאירו ברשימה לשלב הבא. הסירו מהרשימה את החברות שקראתן אודות שירותיהן חוות דעת שליליות.

צרו קשר עם החברות המובילות וקבלו פירוט מדוייק של כיסויי הביטוחמה זה ביטוח סיעודי -לא מעט אנשים כיום בוחרים לעשות ביטוח סיעודי פרטי שידע למלא את כלל הצרכים שלהם במידה ויגיעו למצב סיעודי.

שלישית, בשלב האחרון אתם נדרשים ליצור קשר עם כל חברות הביטוח הפרטיות שנשארו ברשימה שלכם במטרה לקבל הצעת ביטוח מפורטת הכוללת את כל תנאי הביטוח ועלות חודשית. שלב זה הוא השלב שיאפשר לכם לבחור חברת ביטוח אחת מובילה מבין כלל החברות שנותרו ברשימה שלכם. בחרו את חברת הביטוח שהציע לכם את ההצעה הטובה ביותר שכוללת כיסוי ביטוחי נרחב ובעלות נוחה. בחירה בעזרת שלוש השלבים הפשוטים הללו תבטיח לכם בחירה נכונה בחברת ביטוח שתמלא את כל חובותיה במידת הצורך. בשורות הבאות נגע בכל המאפיינים של אדם סיעודי לעניין מה זה ביטוח סיעודי.

הגדרת אדם סיעודי

החוקה בישראל מגדירה במדוייק אנשים במצב סיעודי. במידה ואדם שבחר לעשות ביטוח סיעודי פרטי אינו עומד בכל הקריטריונים, הוא לא יוכל לקבל את כל זכויותיו. אז לפני שאתם בוחרים לעשות ביטוח סיעודי פרטי, חשוב שתכירו את ההגדרה המדוייקת של אדם במצב סיעודי. להגדרה זו ישנם שלוש קריטריונים שונים, והם:

  • אדם שאינו מסוגל לבצע לבדו ובכוחות עצמו חלק ניכר מפעולות בסיסיות ויומיומיות

אדם שמתקשה לבצע בכוחות עצמו לפחות שתיים מתוך שש הפעולות הבסיסיות הבאות מוגדר סיעודי: להתקלח, לאכול ולשתות, לקום ולשכב, להתלבש ולהתפשט, ניידות, שליטה על סוגרים. אדם שאינו יכול לבצע בכוחות עצמו לפחות שתיים מכלל הפעולות הבסיסיות הללו יהיה זכאי לקבל את כל המגיע לו בהתאם לביטוח הסיעודי שהוא בחר.

  • אדם הנדרש להשגחה צמודה בעקבות מחלה זמנית או קבועה

נקודה נוספת המגדירה אדם סיעודי היא הצורך בהשגחה צמודה בעקבות מחלה תמידית או זמנית. מתמודדים עם מחלה זמנית או קבועה המחייבת אתכם בהשגחה צמודה? אתם זכאים לקבל את כיסויי הביטוח הסיעודי שלכם. כמובן שישנם גדרים נוספים באשר לאי היכולת להישאר ללא השגחה.

  • תשוש נפש

הנקודה השלישית שמגדירה אדם סיעודי היא תשישות נפש. תשישות נפש היא בעיה קוגניטיבית שאינה קשורה לגיל המבוטח. בניגוד למקובל לחשוב, ישנם תשושי נפש רבים בגילאים צעירים. בין כלל הבעיות הקוגנטיביות שמגדירות אדם כסיעודי ניתן למנות בעיות התמצאות במרחב או בעיות זיכרון קשות.

הכירו את פוליסות הביטוח הסיעודי הקיימות בישראל

לאחר שנגענו בהגדרת האדם הסיעודי, חשוב שתכירו את כל סוגי הפוליסות הקיימות. כיום יש שלוש סוגים שונים שונים של פוליסות ביטוח סיעודי פרטי.

  • פוליסות פרטיות – פוליסות ביטוח סיעודיות פרטיות הן פוליסות הנרכשות על ידי אנשים פרטיים בעזרת סוכן הביטוח. חשוב להדגיש כי החל משנת 2019 מרבית חברות הביטוח אינן משווקות פוליסות סיעודיות פרטיות. מבוטחים שביטחו עצמם בפוליסות סיעודיות טרם שנת 2019 ממשיכים ליהנות מכלל הזכויות ללא שינוי.
  • פולסיות קולקטיביות – פוליסות אלה נרכשות על ידי ועדים וקבוצות שונות. האדם הפרטי שנכנס לקבוצה שרכשה את הפוליסה נהנה מכלל תנאי הביטוח הסיעודי. חשוב להדגיש כי גם פוליסות אלה עברו שינויים בשנים האחרונות וכעת לא ניתן לחדש פוליסות קולקטיביות כלל. חברות הביטוח מאפשרות למבוטחים לחדש באופן עצמאי וליהנות משמירה על הרצף הביטוחי שלהם.
  • ביטוח סיעודי קבוצתי של קופות החולים.

כלל האפשרויות הללו מחייבות אתכם לבחור נכון את הביטוח הסיעודי המתאים ביותר עבור מלוא הצרכים שלכם. אנשים רבים כיום בוחרים ביטוח סיעודי באופן שרירותי וללא כל היכרות עם כל האפשרויות העומדות לרשותם. בחירה שרירותית ברוב המקרים תתברר כשגויה, ולכן אל לכם להתעצל לערוך את כל הבדיקות וההשוואות הנדרשות לבחירה מיטבית. הקפידו על כלל שלבי הבחירה שצויינו מעלה ובחרו נכון את הביטוח הסיעודי שיבטיח לכם את הכיסוי הנרחב ביותר בעלות הנוחה ביותר.

ביטוח סיעודימגמת הזדקנות האוכלוסייה, אשר באה לידי ביטוי בעשורים האחרונים בכל רחבי העולם המודרני, אינה פוסחת גם על מדינת ישראל הקטנה. בעקבות ההתפתחות הרפואית הניכרת לאורך השנים האחרונות, וכן הזמינות הגוברת של טיפול רפואי לכל פלחי האוכלוסייה, יותר ויותר ישראלים זוכים להגיע לגילאי 80 ו-90, גילאים אשר בעבר הלא רחוק נחשבו כגילאים "תנכיים" כמעט.

עם זאת, מגמת הזדקנות האוכלוסייה מובילה גם לעלייה במספרם של התושבים הישראלים המוגדרים כסובלים ממצב סיעודי. מצב זה, בהגדרתו, מתייחס לאותם האנשים אשר בעקבות ליקוי בריאותי או נפשי חמור, איבדו את יכולתם להתנהל באופן עצמאי במהלך חיי היום יום, ומשכך נזקקים לסיוע צמוד מטעם גורם שלישי, וזאת אף במסגרת הפעולות הפשוטות ביותר. יש לציין, כי אף שהזקנה אינה בהכרח הגורם הבלעדי המוביל למצב סיעודי, הרי שהיא נחשבת כאחד מהגורמים העיקריים התורמים לכך, ובמידה ניכרת.

מהו ביטוח סיעודי?

כמשתמע משמו, ביטוח סיעודי הוא סוג מסוים של פוליסת ביטוח, אשר מטרתו לספק רשת הגנה עבור מי שמוגדר כסובל ממצב סיעודי, ומשכך אין ביכולתו להתנהל באופן עצמאי במהלך חיי היום יום. בדומה לסוגים נוספים של פוליסות ביטוח בישראל, גם הביטוח הסיעודי מסופק מטעם חברות הביטוח בישראל, וזאת תחת פיקוח מטעם גורמי משרד הרווחה.

הביטוח הסיעודי בא לידי ביטוי בהעניקו לסובל ממצב סיעודי סיוע כלכלי חודשי, אשר יאפשר לו להחזיק בקרבתו מטפל סיעודי צמוד, או לרכוש מכשירים רפואיים שונים אשר יסייעו לו בביצוע הפעולות השגרתיות אותן כל אדם נדרש לבצע מדי יום, כגון קימה וישיבה, התרחצות, אכילה ושתיה, וכדומה. סיוע זה מהווה במקרים רבים רשת הביטחון האישית של האדם, אשר מעניקה לו את היכולת לקיום בסיסי בכבוד, ומונעת ממנו מלהפוך לנטל על בני משפחתו.

כיצד נקבע מיהו הסובל ממצב סיעודי?

מטבע הדברים, ההגדרה של אדם כסובל ממצב סיעודי היא פעמים רבות סובייקטיבית, שכן כידוע כל אדם הוא עולם ומלואו, ובעוד שקשיים פיזיים או נפשיים מסוימים יכולים למנוע מאדם ספציפי את היכולת להתנהל באופן עצמאי, לא כך הדבר ביחס לרעהו, אשר בכוחו להתמודד עם אותם הקשיים בהצלחה.

מסיבה זו, ועל מנת ליצור קריטריון מקובל המאפשר לקבוע מיהו אדם הסובל ממצב סיעודי, אימצו גורמי המוסד הביטוח הלאומי מבחן מיוחד, אשר מכונה "מבחן ה-ADL". מבחן זה, אשר אומץ בהמשך גם על ידי חברות הביטוח הפרטיות, בוחן את יכולתו של הנבדק לבצע בכוחות עצמו שש פעולות יומיומיות, וזאת על מנת לקבוע האם ביכולתו להתנהל באופן עצמאי, ולו בצורה הבסיסית ביותר.

ששת הפעולות הכלולות במבחן ה-ADL הינן:

  • מעבר ממצב ישיבה למצב עמידה, ולהיפך
  • אכילה ושתיה (גם במידה והאוכל הוכן על ידי גורם אחר)
  • התרחצות
  • לבישה ופשיטה של בגדים
  • יכולת התניידות עצמאית (גם בעזרת שימוש בכלי סיוע, כגון מקל הליכה)
  • יכולת שליטה על הסוגרים.

במידה ונמצא, כי הנבדק אינו בעל יכולת לבצע בכוחות עצמו את ששת פעולות אלו, הרי שהוא יוגדר כסובל ממצב סיעודי, ומשכך יהא זכאי למלוא ההטבות המוענקות לסובלים ממצב זה, ולרבות פדיון הביטוח הסיעודי, במידה ורכש כזה.

יש לציין בהקשר זה, כי פעמים רבות, חברות הביטוח הפרטיות מסרבות לבקשתו של מבוטח לפדיון הפוליסה, בטענה כי מתוך ששת הפעולות, יש ביכולתו של המבוטח לבצע באופן עצמאי חלק מהן. חשוב לזכור בהקשר זה, כי גם חוסר יכולת לבצע חלק מהפעולות בלבד עשוי להיחשב כמספיק לצורך הכרה במבוטח כסיעודי, וזאת כתלות בחומרת מצבו הרפואי הכולל.

קופות החולים בישראל מאפשרות לכלל הציבור ליהנות מביטוח סיעודי קבוע. אך בכל זאת אנשים רבים בוחרים לעשות ביטוח סיעודי פרטי. הסיבה המרכזית לכך היא הכיסויים הביטוחיים שקופות החולים מעניקות לכלל הציבור בביטוח הקבוע. אם גם אתם חושבים על ביטוח סיעודי פרטי, הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל ההבדלים בין הביטוח הסיעודי שקופות החולים מעניקות לבין ביטוח סיעודי פרטי, נכיר את כל היתרונות של הביטוח הפרטי, נגע בהגדרת האדם הסיעודי שזכאי לקבל את כל כיסויי הביטוח ונציג שיטה פשוטה שתעזור לכם לבחור נכון את חברת הביטוח הטובה ביותר בתחום. אז רגע לפני שאתם ממהרים לסגור ביטוח סיעודי לילד אוטיסט או ביטוח סיעודי פרטי לכל צורך עם חברת הביטוח הראשונה שהצלחתם לאתר, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות שיבטיחו לכם בחירה מושכלת בחברת ביטוח אמינה ומקצועית.

אל תתפשרו על מקצועיותה ואמינותה חברת הביטוח שלכם!לפני שאתם ממהרים לסגור ביטוח סיעודי לילד אוטיסט או ביטוח סיעודי פרטי לכל צורך עם חברת הביטוח הראשונה שהצלחתם לאתר

בחירה שרירותית בחברת ביטוח עלולה להתברר כטעות של ממש. מטרת העל של חברות הביטוח היא להימנע מהענקת הכיסויים למבוטחים. ישנן חברות ביטוח מפוקפקות שעושות כל שביכולתן על מנת להימנע ממתן הכיסויים למבוטחים זכאים. הליכים אלה יכולים להגיע עד לכותלי בית המשפט ולהתנהל במשך שנים ארוכות. במטרה להימנע מכך, חשוב לבחור נכון חברת ביטוח אמינה ומקצועית שתעניק לכם את כל הכיסויים המגיעים לכם במידת הצורך. בהמשך המאמר נגע בשיטה הפשוטה שתאפשר לכם לבחור נכון בצורה מושכלת ותוך היכרות עם כלל האפשרויות השונות. אך כעת, חשוב שתכירו את כל ההבדלים המשמעותיים ביותר בין ביטוח סיעודי לילד אוטיסט בחברת ביטוח פרטית לבין ביטוח סיעודי בקופות החולים.

כמות ואיכות הכיסויים – ההבדל המשמעותי ביותר בין ביטוח פרטי לבין ביטוח של קופות החולים

ההבדל המרכזי הוא כמות ואיכות הכיסויים. קופות החולים המאפשרות לכלל הציבור ליהנות מביטוח סיעודי קבוע אינן מכסות צרכים רבים. כמות הכיסויים נמוכה וגם איכותם אינה גבוהה. במילים אחרות, קופות החולים מעניקות כיסויים מינימליים להתנהלות חיים מינימלית בלבד. אדם בריא שהפך סיעודי, לא יוכל להמשיך להתנהל באותה רמת חיים עם הביטוח הקבוע של קופות החולים. לעומת זאת, ביטוח סיעודי פרטי מאפשר לכלל הבוחרים בו ליהנות מכמות גדולה של כיסויים ברמת איכות גבוהה. הכיסויים של הביטוח הפרטי מבטיחים לכל אדם סיעודי רמת חיים טובה הכוללת סיוע בכלל צרכיו ורצונותיו. הכיסוי של חברות הביטוח הפרטיות כולל מגוון רחב של טיפולים והשתתפות משמעותית בצרכים שונים. אז אם גם אתם לא רוצים ליפול לנטל על כלל הסובבים אתכם במידת הצורך, חשוב לבחור ביטוח סיעודי פרטי מאחת מחברות הביטוח המובילות בישראל.

מעבר לכך, ישנם עוד יתרונות רבים לביטוח הסיעודי של חברות הביטוח הפרטיות. ריכזנו עבורכם את היתרונות הגדוליםחשוב שתכירו את כל ההבדלים המשמעותיים ביותר בין ביטוח סיעודי לילד אוטיסט בחברת ביטוח פרטית לבין ביטוח סיעודי בקופות החולים. והמשמעותיים ביותר, והם:

  • התאמת הביטוח על ידי בחירת כיסויים

אחד היתרונות הגדולים ביותר של ביטוח סיעודי פרטי הוא האפשרות להרכיב את הביטוח בהתאם לצרכי המבוטח. ביטוח סיעודי לילד אוטיסט על ידי חברת הביטוח יאפשר להוריו לבחור עבורו את הכיסויים הנדרשים לטובת התנהלות שגרת חייו. כלומר, ההורים יוכלו לבחור לוותר על כיסויים ביטוחיים שאינם שייכים למצבו של בנם ולצרף את כלל הכיסויים הרלוונטיים למצבו הבריאותי. אפשרות זו כוללות שני יתרונות משמעותיים, האחד הוא האפשרות ליהנות מכל הכיסויים הקיימים הקשורים למצבו הבריאותי של המבוטח. והשני הוא האפשרות להימנע מתשלום עבור כיסוי ביטוח שאינם נדרשים כלל. אז לפני שאתם ממהרים לבחור ביטוח סיעודי לילד אוטיסט או לכל צורך, חשוב לדעת שיש באפשרותכם לבחור את הכיסויים הטובים והמתאימים ביותר לצורכי המבוטח.

  • רצף ביטוחי במחיר קבוע

יתרון נוסף הוא רצף ביטוחי במחיר קבוע. בניגוד לביטוח סיעודי בקופות החולים, המחיר בחברות הביטוח הפרטיות קבוע ואינו משתנה כלל. עלות הביטוח הסיעודי בקופות החולים עולה באופן תמידי עם גיל המבוטח. הסיבה לכך היא שהסיכוי שמבוטח בוגר יהפוך סיעודי גדולה יותר בהשוואה לסיכוי שמבוטח צעיר יהפוך סיעודי. כך נקבעים מחירי הביטוחים הן בקופות החולים והן בביטוחים הפרטיים של חברות הביטוח. אך חברות הביטוח מתחייבות לשמור על מחיר הביטוח שהותאם למבוטח מיד לאחר השלמת כל הנדרש להחלת הביטוח. כלומר, אם. הורה החליט לבטח את בנו בביטוח סיעודי פרטי, מחיר הביטוח של הילד יהיה נמוך במיוחד (בהנחה והוא בריא). מחיר זה יוכל לשמש את הילד למשך שנים ארוכות, גם לאחר התבגרותו. הרצף הביטוחי מאפשר לרבים ליהנות ממחירי ביטוח נמוכים במיוחד בשל העובדה שהם התחילו את דרכם ים הביטוח בעודם צעירים ובריאים. מחירי הביטוח הקבוע של קופות החולים עולים באופן תמידי ומותאמים לגילו ולמצבו הבריאותי של כל מטופל.

ביטוח סיעודי לילד אוטיסט יבטיח להוריו מבחר עשיר של כיסויים רלוונטיים למצבו הבריאותי ותשלום הוגן ללא תנועה במחיר. אז אם גם אתם שוקלים אם לשלב ביטוח סיעודי פרטי, חשוב להדגיש שביטוח זה אינו סותר את הביטוח הקבוע או התנאים המוענקים לכל אזרח מהביטוח הלאומי. הביטוח הפרטי בא כתוספת, כך שהבוחרים בו יכולים ליהנות מכיסוי ביטוחי נרחב במיוחד.

לא כל אדם פצוע מוגדר כסיעודי לעניין זכאות הכיסויים הביטוחיים

אך חשוב להדגיש, לא כל אוטיסט מוגדר כסיעודי. ישנם אנשים רבים על הרצף האוטיסטי בתפקוד גבוה, מה שמאפשר להם להתנהל בכוחות עצמם בדומה לאדם שאינו נמצא על הרצף כלל. לכן, לא כל אוטיסט יהיה זכאי ליהנות מכלל הכיסויים הביטוחיים של ביטוח סיעודי פרטי. מי כן זכאי ליהנות מהביטוח הסיעודי? ריכזנו עבורכם את הקריטריונים המגדירים אדם כסיעודי.

הגדרת אדם סיעודי:ביטוח סיעודי לילד אוטיסט על ידי חברת הביטוח יאפשר להוריו לבחור עבורו את הכיסויים הנדרשים לטובת התנהלות שגרת חייו.

  • אדם שאינו מסוגל לבצע שתיים מתוך ששת הפעולות הבסיסיות הבאות:
  1. לקום ולשכב.
  2. להתלבש ולהתפשט.
  3. להתקלח.
  4. להתנייד.
  5. לאכול ולשתות.
  6. לשלוט על סוגרים.

אדם שאינו מסוגל לבצע בכוחות עצמו שתיים מתוך ששת הפעולות הללו הוא אדם שצריך השגחה תמידית וצמודה. אדם כזה מוגדר כאדם סיעודי הזכאי לקבל את כל כיסויי הביטוח הסיעודי.

  • אדם חולה במחלה זמנית או קבועה המחייבת השגחה צמודה

אדם החולה במחלה קבועה או זמנית המחייבת טיפול צמוד או השגחה תמידית, זכאי לקבל את כל כיסויי הביטוח הסיעודי.

  • אדם תשוש נפש

תשושי נפש אף הם מוגדרים הסיעודיים. חשוב להדגיש שתשישות נפש אינה קשורה לגיל המבוטח. ישנם צעירים רבים המוגדרים תשושי נפש. תשישות נפש היא פגיעה קוגנטיבית משמעותית, ללא כל קשר למצב הפיזי. הפגיעות הקוגנטיביות המשמעותיות ביותר בגינן רבים נמצאים זכאים לקבלת ביטוח סיעודי הן: פגיעה משמעותית בזיכרון או חוסר יכולת התמצאות במרחב.

השיטה הפשוטה שתבטיח לכם בחירה נכונה בחברת הביטוח

רגע לפני שאתם בוחרים את חברת הביטוח שלכם, חשוב שתכירו את השיטה הפשוטה שתסייע לכם לבחור נכון. השיטה כוללת שני שלבים פשוטים, בשלב הראשון עליכם להכיר את כל חברות הביטוח המציעות ביטוח סיעודי לילד אוטיסט. בדיקה מהירה ברשת תאפשר לכם להגיע לכלל החברות תוך מספר דקות בודדות. בשלב השני, אתם נדרשים לבדוק לעומק את כל החברות שמציעות את הביטוח שאתם צריכים. איך בודקים? קוראים כל פיסת מידע ברשת, לרבות חוות דעת חיוביות של לקוחות מרוצים. צרו קשר עם החברות המומלצות ביותר וקבלו הצעת ביטוח מפורטת עם הצעת מחיר.