יועץ פנסיוני אובייקטיבי

צרו איתנו קשר
תוכן עניינים

יועץ פנסיוני אובייקטיביהשינויים הרבים שחלו בשנים האחרונות בכל ענף החיסכון הפנסיוני בלבלו אתכם לגמרי? אתם לא לבד. עובדים רבים בישראל לא מכירים את כלל מסלולי החיסכון הקיימים באפיק החיסכון הארוך בחיי כולנו. אז אם גם אתם לא מצליחים לעקור מקרוב אחרי כל השינויים בענף הפנסיה בישראל, חשוב שתכירו את האפשרות ליהנות משירותיו של יועץ פנסיוני אובייקטיבי. יועץ פנסיוני אובייקטיבי הוא יועץ מקצועי שעבר הכשרה ארוכה ומקיפה. במהלך הכשרתו הוא מכיר מקרוב את כל מסלולי החיסכון השונים, לומד להתאים לכל לקוח את המסלולים המתאימים ביותר לגילו ולמצבו הפיננסי ומסייע לרבים ליהנות מיתרונות רבים בכל הליך החיסכון הארוך בחייהם. חשוב להדגיש כי העובדה שחיסכון הפנסיה ארוך כל כך, גורמת לכך שכל שינוי קטן יבוא לידי ביטוי בעשרות אלפי שקלים ואף למעלה מכך. אז אם גם אתם לא מצליחים לעקוב אחרי חיסכון הפנסיה שלכם, חשוב שתכירו את שירותיו של יועץ פנסיוני אובייקטיבי.

 

אל תמהרו לבחור יועץ פנסיוני באופן שרירותי

בשורות הבאות נכיר מקרוב את תפקידם של יועצים פנסיונים, נכיר את הסיבות המרכזיות בגינן אנשים רבים כיום בוחרים להסתייע בשירותם ונציג מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור נכון יועץ פנסיוני אובייקטיבי. רגע לפני שנצלול לעומק הפרטים החשובים ביותר אודות דמותו של יועץ פנסיוני אובייקטיבי, חשוב לדעת שקיימים לא מעט הבדלים משמעותיים בין יועץ פנסיוני לבין סוכן פנסיוני. לא מעט אנשים לא מודעים לכך שסוכנים פנסיונים הם אינם יועצים מקצועיים שעברו את מסלול ההכשרה הארוך המקנה לכלל העוברים אותו תעודת ייעוץ. לכן, חשוב להדגיש ולומר כי סוכנים פנסיונים הם סוכנים שכירים שעובדים מטעם חברות הביטוח השונות. בשונה מהיועצים, הסוכנים עובדים עם חברה אחת בלבד, כך שהם לא אובייקטיבים בהמלצותיהם ללקוחות השונים.

כל ההבדלים בין יועץ פנסיוני לבין סוכן פנסיוני

לעומתם, יועץ פנסיוני אובייקטיבי הוא יועץ מקצועי שעבר הליך הכשרה ארוך ומקיף המקנה לו תעודת ייעוץ. תעוזה זו מתירה לכל יועץ להציע את שירותיו באופן עצמאי לכל דורש, ללא מחויבות לאף חברת ביטוח. יועץ פנסיוני אובייקטיבי מבטיח לבחון את כלל האפשרויות הקיימות בשוק ולסייע ללקוחותיו לבחור את האפשרות הטובה ביותר, ללא העדפת חברת ביטוח אחת על פני אחרת. יועץ אובייקטיבי זה מבטיח לכל לקוח שבוחר להסתייע בשירותיו התאמה אישית ומדויקת של מסלולי הפנסיה המתאימים ביותר הן לגיל הלקוח והן למצבו הכלכלי. אז לפני שאתם ממהרים לבחור סוכן פנסיוני, חשוב לזכור שהסוכן עובד עבור חברת ביטוח ולכן המלצותיו אינן אובייקטיביות.

 

היתרון של היועץ על פני הסוכן – אובייקטיביות!

שנית, חשוב להביא בחשבון ששירותיו של יועץ פנסיוני אובייקטיבי עולים כסף, בעוד שירותי הסוכנים ניתנים ללא עלות. הסיבה הפשוטה ששירותי הסוכנים ניתנים ללא עלות היא הקשר הישיר שלהם עם אחת מחברות הביטוח. חברת הביטוח משלמת לכל סוכן בעמלה לאחר התאמת מסלולי פנסיה לכל לקוח. במילים אחרות, לא רק שסוכן הביטוח עובד תחת חברת ביטוח כך שהמלצותיו אינן אובייקטיביות, אלא אף כל משכורתו נגזרת מסגירה עם לקוחות. לעומתו, יועץ פנסיוני אובייקטיבי עובד באופן עצמאי ללא כל קשר לחברת ביטוח. עבודתו כעצמאי כוללת יתרונות רבים, אך במטרה ליהנות מכלל היתרונות הללו, הלקוח יידרש לשלם עבור שירותיו. כיום יש לא מעט יועצים פנסיונים שישמחו להעניק לכם שירות מיטבי לחיסכון של עוד כמה עשרות ואף מאות אלפי שקלים עד לרגע הפרישה. לפני שאתם בוחרים את היועץ שלכם באופן שרירותי, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות, בהן נביא מספר טיפים פשוטים שיעזרו לכם לבחור נכון.

 

החלטתם להסתייע בשירותי יועץ פנסיוני אובייקטיבי? כך תבחרו נכון את היועץ המקצועי והמנוסה ביותר

מחפשים יועץ פנסיוני אובייקטיבי שיעשה לכם סדר בכל חיסכון הפנסיה שלכם? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכמה טיפים מעשיים ופשוטים שיסייעו לכם לבחור נכון את היועץ הטוב ביותר עבורכם. תחילה חשוב לדעת שכיום יש לא מעט יועצים פנסיונים שישמחו להעניק לכם שירות מקצועי. המבחר הגדול מחייב אתכם לדעת לבחור נכון אץ היועץ המקצועי והמומלץ ביותר בשוק. איך עושים את זה? בשלב הראשון עליכן לאתר כמה שיותר יועצים פנסיונים מקצועיים שזמינים להעניק לכם שירות ועובדים בקרבת מקום המגורים שלכם. בדיקה צהירה ברשת תאפשר לכם להגיע לכמה וכמה יועצים זמינים שעובדים בקרבת מקום המגורים שלכם. לאחר שאיתרתם מספר יועצים מקצועיים, ערכו רשימה מסודרת עם שמותם.

 

קראו כמה שיותר חוות דעת על שירותיו של היועץ טרם שלב הבחירה

בשלב השני, לאחר שיש בידכם רשימה מסודרת הכולל. את שמות כל היועצים הזמינים בקרבת דירתכם, עוברים לשלב הבא, שלב הסינון. מטרת העל של שלב זה היא לאפשר לכם לבחור נכון את היועצים המקצועיים ביותר מבין כלל היועצים הכתובים ברשימה. גם שלב זה אינו מצריך מאמץ רב או זמן ממושך, כל שאתם נדרשים לעשות זה לקרוא כל פיסת מידע ברשת אודות היועצים ברשימה שלכם. בדיקה אינטרנטית מהירה תאפשר לכם להגיע למידע רב אודות היועצים ברשימה, כך שתוכלו להתרשם אודות מקצועיותו של כל יועץ. בבדיקה זו חשוב לבדוק את שנות ניסיונו של היועץ בתחום וכמובן את ההמלצות על שירותיו. נסו לקרוא כמה שיותר חוות דעת של לקוחות עבר, כך שתוכלו להתרשם הן מרמתו המקצועית והן מהיחס שהוא מעניק ללקוח בעת מתן השירות.

 

וודאו שהיועצים ברשימה שלכם מחזיקים בתעודה המוכיחה שהם סיימו בהצלחה את כל שלבי ההכשרה

סימנתם את היועצים המקצועיים, המנוסים והמומלצים ביותר ברשימה שלכם? בשלב הבא חשוב ליצור עימם קשר ולוודא שהם עברו את כל הליך ההכשרה הנדרש. כפי שציינו מעלה, יועץ פנסיוני אובייקטיבי חייב לעבור הליך הכשרה ארוך ומקיף המקנה לו את כל הידיעות הנדרשות בכדי להעניק שירות מלא ומיטבי לכל לקוחותיו. כל יועץ שעובר את מלוא שלבי ההכשרה בהצלחה מקבל תעודת ייעוץ המאפשרת לו להציע את שירותיו לכל דורש באופן פרטי. אז לפני שאתם ממהרים לבחור את היועץ שלכם, חשוב לוודא שהוא מחזיק בידו את התעודה הנדרשת. עברתם את כל השלבים בהצלחה? מה שנותר לכם לעשות זה להשוות מחירים בין היועצים הטובים ביותר ברשימה שלכם. רגע לפני הבחירה הסופית, חשוב לשאול אודות מחירי השירות. אנשים רבים בוחרים יועץ פנסיוני אובייקטיבי ללא השוואת מחירים, מה שיכול לעלות לכם מאות שקלים יותר ללא כל סיבה. אז לאחר שסימנתם את היועצים המקצועיים, המומלצים והמנוסים ביותר ברשימה שלכם, חשוב לשאול על עלות השירות.

בחירה נכונה של מסלולים מותאמים תאפשר לכם לחסוך עשרות ואף מאות אלפי שקלים יותר עד מועד הפרישה

לסיכום, בעשר השנים האחרונות חלו שינויים רבים בכל ענף הפנסיה בישראל. אנשים רבים לא מודעים לשינויים, ואחרים לא מצליחים לעקוב מקרוב אחרי החיסכון הגדול ביותר בחייהם. אם גם אתם לא מכירים את השינויים מהשנים האחרונות או לא עוקבים באדיקות אחר החיסכון הפנסיוני, חשוב שתכירו את שירותיו של יועץ פנסיוני אובייקטיבי. יועץ פנסיוני אובייקטיבי למד את התחום על בוריו, מכיר את כל אפשרויות החיסכון השונות ומסייע לרבים להתאים את המסלולים המתאימים ביותר לגילם ולמצבם הכלכלי. חשוב להדגיש שקיימים לא מעט הבדלים בין יועץ פנסיוני אובייקטיבי לבין סוכן ביטוח פנסיוני. בשונה מהיועץ, הסוכן עובד באחת מחברות הביטוח כך שהמלצותיו אינן אובייקטיביות. בחרו נכון יועץ פנסיוני אובייקטיבי וחסכו עשרות ואף מאות אלפי שקלים יותר עד הגיעכם לגיל הפרישה.

יועץ פנסיוני אובייקטיבי