ביטוח סיעודי מחיר – מחיר הביטוח הסיעודי שלכם נגזר מגילכם וממצבכם הבריאותי

צרו איתנו קשר
תוכן עניינים

חושבים לעשות ביטוח סיעודי באופן פרטי? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר לפני שתבחרו את חברת הביטוח שלכם. מעבר לכך, נגע בהבדל המשמעותי בין ביטוח סיעודי פרטי לבין ביטוח סיעודי בקופת החולים או לתשלומים המתקבלים מהביטוח הלאומי, נגדיר במדוייק את האדם שימצא זכאי לקבל את כיסויי הביטוח במצב סיעודי ונציג מספר טיפים פשוטים שיבטיחו לכם בחירה נכונה בחברת ביטוח איכותית ואמינה המעניקה לכל לקוחותיה את כל המגיע להם ללא בעיה. אז לפני שאתם ממהרים לסגור ביטוח סיעודי מחיר עם חברת הביטוח הראשונה שהציע לכם ביטוח פרטי, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות. אנשים רבים שבחרו את הביטוחים שלהם באופן שרירותי גילו בדיעבד שבחירתם הייתה שגויה.

ההבדל המשמעותי בין ביטוח סיעודי אחיד של קופות החולים לבין ביטוח סיעודי פרטילפני שאתם ממהרים לסגור ביטוח סיעודי מחיר עם חברת הביטוח הראשונה שהציע לכם ביטוח פרטי, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות.

ראשית, חשוב להדגיש ולומר כי אין כל קשר בין הביטוח הסיעודי האחיד בקופות החולים לבין ביטוח סיעודי פרטי. ביטוח סיעודי אחיד בקופות החולים בשילוב הביטוח הלאומי מאפשרים לאדם סיעודי לקבל את המינימום הנדרש. ביטוחים אלה אינם מספקים את כל צורכי המטופל, אלא מספקים צרכים מינימליים להתקיימות תקינה. לכן, אנשים רבים כיום בוחרים לפנות לביטוח סיעודי פרטי במטרה להבטיח שלא יפלו נטל על כלל הסובבים אותם. הביטוח הפרטי מעניק לכלל המבוטחים את כל הנדרש בכדי למלא את מלוא הצרכים שלהם. חשוב להדגיש שאחד ההבדלים המשמעותיים ביותר בין ביטוח סיעודי אחיד בקופות החולים לבין ביטוח פרטי בחברות הביטוח הפרטיות היא האפשרות להתאים את כיסויי הביטוח לצרכים האישיים של המבוטח.

היתרונות של הביטוח הפרטי הם:

בשונה מהביטוח האחיד של קופות החולים, הביטוח הפרטי מאפשר לכלל הבוחרים בו לבחור את הכיסויים. בחירת כיסויי הביטוח כוללת מספר יתרונות משמעותיים, והם:

  1. תשלום עבור כיסויים ממוקדים התואמים את צורכי המטופל בלבד.
  2. אפשרות לקבל כיסויים נרחבים המבטיחים למטופל שגרת חיים תקינה ומלאה – ולא מינימליסטית.
  3. התאמת כיסויי הביטוח ליכולות הכלכליות של המבוטח.

כלל היתרונות הללו גורמים לאנשים רבים כיום לבחור בביטוח הסיעודי הפרטי במטרה להבטיח כיסוי מלא לכל הצרכים שלהם במידת הצורך. יש להדגיש ולומר כי הביטוח הפרטי אינו קשור לביטוח האחיד בקופות החולים ובביטוח הלאומי. הביטוח הפרטי בא כתוספת על כלל הביטוחים הקיימים.

ביטוח סיעודי לכל הגילאים – צעירים רבים בוחרים ביטוח סיעודי פרטי!חשוב לדעת שביטוח סיעודי מחיר נגזר מגיל המבוטח. לפני שנגע בהשפעת גיל המבוטח על המחיר, חשוב להדגיש שביטוח סיעודי אינו שייך למבוגרים בלבד.

שנית, חשוב לדעת שביטוח סיעודי מחיר נגזר מגיל המבוטח. לפני שנגע בהשפעת גיל המבוטח על המחיר, חשוב להדגיש שביטוח סיעודי אינו שייך למבוגרים בלבד. אנשים רבים טועים לחשוב שביטוח סיעודי מתאים בעיקר לאנשים מבוגרים שסובלים מבעיות בריאותיות שונות. אך חשוב להדגיש שביטוח סיעודי מתאים לכל אדם בכל גיל ובכל מצב בריאותי. צעירים רבים כיום בוחרים בביטוח סיעודי במטרה להבטיח שאם יקרה משהו שיגרום להם להגיע למצב סיעודי, הם יוכלו לקבל את מלוא הצרכים שלהם ללא צורך בסיוע משמעותי של כלל הקרובים להם. חשוב להבהיר שמצב סיעודי הוא מצב קוגניטיבי או פיזי שיכול להיגרם בכל גיל בגין תאונות דרכים, מחלות שונות או בעיות פיזיות. אז אם עד היום חשבתם שביטוח סיעודי מתאים לקשישים בלבד, חשוב שתכירו את היתרון הגדול שיש לבוחרים בביטוח סיעודי מחיר בגילאים צעירים.

כך נקבע המחיר שתשלמו על הביטוח שלכם

מחיר הביטוח הסיעודי נגזר מגיל המבוטח ומצבו הבריאותי. המטרה המרכזית של חברות הביטוח היא להעריך את הסיכויים שהמבוטח ידרוש את כיסויי הביטוח (בהגיעו למצב סיעודי) ועל בסיס הסיכון להעריך את התשלום החודשי. לכן, צעירים שבוחרים בביטוח סיעודי מחיר נהנים ממחירים נמוכים במיוחד בהשוואה למבוגרים או לכאלה הסובלים מבעיות בריאותיות שונות. חשוב להדגיש כי חברות הביטוח השונות מציעות מחירים שונים וכיסויים שונים, כך שאתם חייבים לבחון את כלל האפשרויות טרם הבחירה. מבוטחים צעירים נהנים מרצף ביטוחי המאפשר להם להמשיך לשלם מחיר נמוך מידי חודש עבור ביטוח סיעודי, גם לאחר התבגרותם. המחיר אינו עולה עם השנים, ולכן צעירים רבים כיום בוחרים בביטוח סיעודי כבר בגילאים נמוכים וללא כל בעיה רפואית. לעומת זאת, מחירי הביטוח הסיעודי האחיד בקופות החולים משתנה מידי מספר שנים ומותאם לגיל המבוטח ולמצבו הבריאותי.

הכירו את ההגדרה המדוייקת של אדם סיעודיאם עד היום חשבתם שביטוח סיעודי מתאים לקשישים בלבד, חשוב שתכירו את היתרון הגדול שיש לבוחרים בביטוח סיעודי מחיר בגילאים צעירים.

רגע לפני שאתם בוחרים את חברת הביטוח הראשונה שמציעה לכם ביטוח סיעודי במחיר הוגן, חשוב לדעת שישנן לא מעט חברות ביטוח מפוקפקות שאינן ממהרות לשלם למבוטחים את שמגיע להם. חברות ביטוח שאינן מספיק אמינות ומקצועיות מנסות לסייג את התשלומים ולהתפלפל לטובת חיסכון של הענקת כיסויי ביטוח. במקרים חריגים, ישנן חברות ביטוח המגיעות עם המבוטחים שלהן להליכים משפטיים ארוכים ומייגעים. רוצים להימנע מכך? חשוב לבחור את חברת הביטוח בכובד ראש, כך שתהיו סמוכים ובטוחים שתקבלו את כל המגיע לכם במידת הצורך. רגע לפני שנגע בטיפים המעשיים שיעזרו לכם לבחור נכון חברת ביטוח איכותית ואמינה, חשוב שתכירו את ההגדרה המדוייקת של אדם המצוי במצב סיעודי.

ההגדרה של אדם סיעודי כוללת שלשוה קריטריונים שונים, והם:

  • אדם שאינו מסוגל להשלים שתיים מתוך שש פעולות בסיסיות ויומיומיות בכוחות עצמו. ששת הפעולות הן:
    • להתלבש ולהתפשט.
    • לקום ולשכב.
    • לאכול ולשתות.
    • לשלוט בסוגרים.
    • להתנייד.
    • להתקלח.

אדם שאינו מסוגל להשלים שתיים מהפעולות הללו, מוגדר כאדם סיעודי. אי הצלחה להשלים שתיים מהפעולות הללו מחייבת השגחה צמודה, מה שמגדיר את האדם כסיעודי.

  • מחלה קבוע או זמנית הפוגעת ביכולותיו הבסיסיות של המטופל. מעבר לפגיעה ביכולותיו גם צורך תמידי במתן טיפול או תורך בהשגחה צמודה מגדירים את האדם כסיעודי הזכאי לקבל את כל כיסויי הביטוח הסיעודי שלו.
  • תשוש נפש הסובל מבעיות קוגניטיביות. בשומה מהמקובל לחשוב תשוש נפש הוא אינו אדם מבוגר מאוד, אלא אדם הסובל מבעיה קוגנטיבית. ישנן תשושי נפש רבים בגילאים צעירים. בעיות קוגניטיביות משמעותיות כמו בעיות זיכרון או בעיות התמצאות מגדירות את האדם כסיעודי הזכאי לקבל את כיסוי הביטוח הסיעודי שלו.

לאחר שהכרנו אתה הגדרה המדוייקת של אדם סיעודי וכן את כלל היתרונות של הביטוח הפרטי על פני הביטוח האחיד של קופות החולים, חשוב שתכירו את השיטה הפשוטה שתעזור לכם לבחור נכון חברת ביטוח אמינה ומקצועית. חברת ביטוח אמינה ומקצועית תדע להעניק לכם את כל הכיסויים המגיעים לכם במידת הצורך.

כך תבחרו נכון חברת ביטוח איכותית, אמינה ומומלצת!

כל שאתם צריכים לעשות בשביל לבחור נכון זה להקפיד על שני שלבים פשוטים. בשלב הראשון חשוב שתכירו את כל החברות המציעות ביטוחים פרטיים. היכרות עם כלל החברות תאפשר לכם לסנן את החברות הפחות טובות ולהישאר עם החברות המובילות בלבד. בדיקה מהירה לרשת תאפשר לכם להכיר את כלל החברות השונות תוך מספר דקות בודדות. מיד לאחר מכן, חשוב שתקראו כמה שיותר פרטים ברשת אודות כל חברה ברשימה שלכם. השאירו ברשימה אך ורק את החברות שהצלחתם לקרוא אודות שירותם חוות דעת חיוביות וממליצות במיוחד. לאחר שיש בידכם את שמות החברות המומלצות ביותר, צרו קשר עם כל חברה וקבלו הצעת ביטוח מפורטת הכוללת את כל הכיסויים וכן את המחיר שתידרשו לשלם. בחירה בשיטה זו תבטיח לכם בחירה נכונה ומדוייקת.

ייעוץ פנסיוני לפורשים לפנסיה