ביטוח סיעודי לילד נכה – כך בוחרים חברת ביטוח אמינה ומקצועית!

צרו איתנו קשר
תוכן עניינים

חושבים לעשות ביטוח סיעודי לילד נכה? חשוב שתכירו את כלל המשמעויות לכך. אנשים רבים לא מכירים בהבדלים המהותיים בין ביטוח סיעודי אחיד של קופות החולים לבין ביטוח סיעודי פרטי בחברות הביטוח הפרטיות. אם גם אתם חושבים על ביטוח סיעודי לילד נכה, הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הנקודות החשובות ביותר שאתם חייבים להכיר אודות ביטוח סיעודי לילד נכה באופן פרטי, כלל ההבדלים בין ביטוח סיעודי אחיד של קופות החולים וביטוח לאומי לבין הביטוח הפרטי, הגדרת ילד סיעודי וטיפים פשוטים שיסייעו לכם לבחור נכון חברת ביטוח איכותית, אמינה ומקצועית. אז לפני שאתם ממהרים לעשות ביטוח סיעודי לילד נכה אצל חברת הביטוח הראשונה שהציע לכם, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות שיעזרו לכם לבחור נכון חברה אמינה ומקצועית. לפני שנגע בטיפים המעשיים שיבטיחו לכם בחירה נכונה וממוקדת, חשוב שתכירו בכל ההבדלים בין ביטוח סיעודי לילד נכה באופן פרטי לבין הביטוח המוענק על ידי קופות החולים וביטוח לאומי.

ביטוח סיעודי אחיד של קופות החולים שונה בתכלית מביטוח סיעודי של חברות ביטוח פרטיות!

תחילה חשוב לדעת שביטוח סיעודי אחיד של קופות החולים אינו כולל כיסויים רבים וחיוניים. ביטוח סיעודי אחיד של קופות החולים כן הסיוע של הביטוח הלאומי

אנשים רבים לא מכירים בהבדלים המהותיים בין ביטוח סיעודי אחיד של קופות החולים לבין ביטוח סיעודי פרטי בחברות הביטוח הפרטיות. אם גם אתם חושבים על ביטוח סיעודי לילד נכה, הגעתם למקום הנכון.

אינם מספיקים בכדי לענות על כל צרכיו של ילד סיעודי. ביטוחים בסיסיים אלה מספקים את המינימום הנדרש להתקיימות מינימלית. רוצים לשמור על רמת החיים טרם המצב הסיעודי? חשוב לעשות ביטוח סיעודי פרטי באחת מחברות הביטוח הפרטיות בישראל. אנשים רבים שלא מבטחים את עצמם או את ילדיהם בביטוח סיעודי פרטי, נופלים לנטל על כלל הסובבים אותם. במטרה להימנע מכך, חשוב שתכירו את כלל הכיסויים המוצעים בביטוחים הפרטיים. כיום יש לא מעט חברות ביטוח המציעות ביטוח סיעודי לילד נכה, ביטוח סיעודי לילד בריא וביטוח סיעודי למבוגרים בכלל המצבים הבריאותיים. חברות הביטוח השונות מציעות מבחר גדול של כיסויים שיכולים להתאים במדוייק למצבכם האישי, מה שמוביל אותנו להבדל נוסף בין הביטוח הפרטי לבין הביטוח האחיד של קופות החולים.

אתם יכולים לבחור את הכיסויים בביטוח שלכם!

רוצים לבחור את כיסויי הביטוח שלכם? הביטוח האחיד של קופות החולים לא מאפשר לכם לעשות זאת. ביטוח זה מגיע כחבילה מורכבת שלא ניתן לשנות כלל. לעומת זאת, ביטוח סיעודי לילד נכה בחברה פרטית מאפשר לכם להרכיב את  כיסויים הנדרשים ביותר למצבו הבריאותי של הילד. הורים רבים מרכיבים כיסויי ביטוח סיעודי תוך התאמת כלל הכיסויים למצב הבריאותי של ילדיהם. התאמה זו מאפשרת למבוטחים ליהנות משלל יתרונות, ביניהם: ביטוח ממוקד שעונה על כל הצרכים של המבוטח ללא יוצא מן הכלל, תשלום עבור ביטוחים חיוניים בלבד, ולא עבור כאלה שאין בהם כל שימוש ועוד. אז אם גם אתם רוצים לבטח את עצמכם או את הילדים שלכם בביטוח סיעודי פרטי, חשוב שתכירו את כל הכיסויים הקיימים כך שתדעו לבחור את כיסויי הביטוח המתאימים ביותר לצרכים שלכם.

עלות הביטוח לא משתנה והמבוטחים נהנים מרצף ביטוחי על כלל תנאיו!

חשוב שתכירו בכל ההבדלים בין ביטוח סיעודי לילד נכה באופן פרטי לבין הביטוח המוענק על ידי קופות החולים וביטוח לאומי.
קרדיט תמונה: freepik

אם לא די בכך, ישנו יתרון נוסף לביטוח סיעודי לילד נכה בחברה פרטית על פני ביטוח אחיד בקופת החולים. עלות הביטוח אצל חברות פרטיות אינה משתנה כלל. המחיר נקבע במועד סגירת הביטוח ואינו משתנה כלל. לעומת זאת, עלות ביטוח סיעודי אחיד אצל קופות החולים משתנה בהתאם לגיל המבוטח ולמצבו הבריאותי. מחירי הביטוחים נגזרים מגיל המבוטח וממצבו הבריאותי, שכן כך חברות הביטוח יודעות להעריך את הסיכויים שהמבוטח ידרש לנצל את כל כיסויי הביטוחיים. במילים אחרות, ככל שהסיכון לכך שלקוח ינצל את הכיסויים הביטוחיים שלו גבוה יותר, כך המחיר שהמבוטח ידרש לשלם עבור הביטוח יהיה גבוה יותר. וכן להיפך, ככל שהסיכויים שהמבוטח ינצל את כיסויי נמוכים יותר, כך עלות הביטוח תהיה זולה יותר. לכן, הורים רבים בוחרים בביטוח סיעודי לילדים במטרה להנות ממחירים נמוכים במיוחד לאורך שנים.

הכירו את הגורמים המשפיעים ביותר על מחירי הביטוח שלכם

ביטוח סיעודי לילדים זול בעשרות אחוזים בהשוואה לביטוח סיעודי למבוגרים מהסיבה הפשוטה שהסיכוי שילדים ידרשו לכיסוי סיעודי נמוך יותר בהשוואה לסיכוי שמבוגרים ידרשו לכיסוי סיעודי. ביטוח סיעודי לילד נכה שונה, שכן מצבו הבריאותי כבר ידוע. לכן, אם אתם חושבים על ביטוח סיעודי לילד נכה חשוב לערוך השוואת מחירים בין כלל חברות הביטוח במטרה לקבל את המחיר הנוח ביותר עבורכם. מעבר להשוואת מחירים, בהמשך המאמר נגע בהשוואות נוספות שחשוב לערוך לפני שבוחרים את חברת הביטוח הטובה ביותר בישראל. יש להדגיש ולומר כי הביטוח הסיעודי הפרטי אינו קשור לביטוח האחיד בקופות החולים או לזכויות של כל אזרח בביטוח הלאומי.

הגדרת אדם סיעודי

כעת, חשוב שתכירו את ההגדרה המקצועית של אדם במצב סיעודי. חברות ביטוח רבות מנצלות פרצות בחוק לטובת סייגים המאפשרים להם לא לשלם למבוטחים את שמגיע להם. ישנן חברות ביטוח מפוקפקות שאף מגיעות על המבוטחים להם לבתי המשפט ומנהלות הליכים ארוכים של לא מעט שנים על מתן כיסויי ביטוח למבוטחים שונים. לכן, חשוב להכיר את ההגדרה המקצועית של אדם סיעודי ולמנוע אי הבנות מיותרות.

ההגדרה המקצועית של אדם סיעודי היא אדם הנכלל בקריטריונים הבאים:

  • אדם שאינו מסוגל לבצע בכוחות עצמו שתיים מתוך ששת הפעולות הבאות:ישנו יתרון נוסף לביטוח סיעודי לילד נכה בחברה פרטית על פני ביטוח אחיד בקופת החולים.
  1. לאכול ולשתות.
  2. לשכב ולקום.
  3. להתלבש ולהתפשט.
  4. להתנייד.
  5. לשלוט בסוגרים.
  6. להתקלח.

אדם שאינו מסוגל לבצע שתיים מתוך ששת הפעולות הללו הוא אדם המוגדר סיעודי לצורך קבלת כל כיסויי הביטוח הפרטי שלו. אדם זה נדרש להשגחה תמידית במטרה להבטיח שיוכל לבצע את כלל הפעולות הבסיסיות הללו בכל עת שירצה.

  • אדם הסובל ממחלה תמידית או זמנית המחייבת השגחה צמודה. אדם זה אף הוא נחשב לסיעודי, בשל העובדה הפשוטה שהוא חייב השגחה צמודה למתן טיפול או שמירה על המצב הקיים.
  • אדם הסובל מתשישות נפש. חשוב להדגיש שתשישות נפש אינה קשורה לגיל המבוטח ואף אינה קשורה למצבו הפיזי. תשישות נפש מתבטאת בבעיה קוגנטיבית חמורה המשפיעה על כל התנהלות חייו של המבוטח. בין כלל הבעיות הקוגנטיביות השכיחות שמזכות רבים בקבלת כיסוי ביטוח סיעודי פרטי ניתן למנות בעיות זיכרון חמורות או בעיות התמצאות משמעותיות.

 

אל תתפשרו על מקצועיות חברת הביטוח שלכם – כך תבחרו נכון!

רוצים לדעת לבחור נכון חברות ביטוח איכותיות המעניקות לכלל המבוטחים את כל המגיע להם ללא בירוקרטיה מורכבת? חשוב שתכירו את כלל החברות המציעות ביטוח סיעודי לילד נכה. היכרות עם כלל החברות שמציעות ביטוח סיעודי פרטי תאפשר לכם לבחור נכון חברה איכותית, מקצועית ומומלצת. בעזרת רשת האינטרנט אתם יכולים להכיר את כל החברות שמציעות ביטוח סיעודי לילד נכה תוך דקות בודדות. מיד לאחר שלב זה, חשוב לקרוא כך פיסת מידע אודות כל חברות הביטוח שאיתרתם. נסו לקרוא כמה שיותר חוות דעת של לקוחות מרוצים על מנת לזהות את החברה המומלצת ביותר. צרו קשר עם החברות שהצלחתם לקרוא כמות גדולה של חוות דעת חיוביות אודות שירותם ובקשו לקבל הצעה מפורטת הכוללת את כל כיסויי הביטוח והמחיר הנדרש.