ביטוח נסיעות לתרמילאים

צרו איתנו קשר
תוכן עניינים

סיימתם את הצבא לפני מספר חודשים ואתם כבר מתחילים לבנות את הטיול הגדול למזרח, אבל האם מבין התוכניות שלכם כבר חשבתם על ביטוח נסיעות לתרמילאים? ביטוח נסיעות, במיוחד עבור טיולי אחרי צבא הינו ביטוח חשוב מאוד ויש דגש מאוד גדול על הבחירה בין המסלולים השונים. רוב חברות הביטוח בנו ביטוח נסיעות לתרמילאים שהוא ביטוח נסיעות ייעודי לטיול אחרי צבא או לטיולים שאורכם עולה על מספר חודשים (בדרך כלל עד 180 יום).

מהו ביטוח נסיעות?סיימתם את הצבא לפני מספר חודשים ואתם כבר מתחילים לבנות את הטיול הגדול למזרח, אבל האם מבין התוכניות שלכם כבר חשבתם על ביטוח נסיעות לתרמילאים?

יש מגוון רחב של ביטוחי נסיעות. ביטוח נסיעות משמש כביטוח רפואי ובנוסף, ישנם עוד כיסויים שניתן יהיה להוסיף בפוליסה שלכם. לדוגמה, ביטוח כבודה, ביטוח טיסות בתקופת הקורונה וכן הלאה. הדבר הקריטי ביותר בביטוח נסיעות הוא הכיסוי הרפואי. כאשר אתם שוהים בחו"ל הביטוח הרפואי שלכם בארץ אינו מכסה אתכם ולכן, ישנן חברות ביטוח אשר מציעות ביטוחי נסיעות למקרה של פגיעה גופנית, צורך בפינוי, ביקור אצל הרופא ועוד. גם אם אתם חושבים שאולי מדובר על משהו מינורי ובעל סבירות נמוכה, עדיין במקרה בו הסבירות כן תתממש תהיו צפויים לשלם הוצאות כבדות שיכולות להגיע גם למיליוני שקלים. אם בארץ טיפול בשבר ביד לא עונה לכם שקל, בחוץ לארץ המחיר כולל הצילומים יכול להגיע לעשרות אלפי שקלים.

במיוחד כאשר מדובר על הטיול הגדול אתם עומדים מול הרבה יותר סכנות. השהות שלכם בחו"ל היא ארוכה יותר מאשר טיול תיירותי של שבוע. ביטוח נסיעות לתרמילאים מספק לכם פתרון לכל הצרכים ומאפשר לכם לבנות אפילו פוליסת ביטוח בהתאמה אישית בהתאם למקום בו אתם נמצאים ובהתאם לאופן השהות שלכם במקום.

האם כדאי להסתפק בביטוח בסיסי?

ביטוח נסיעות בסיסי עונה לכם על צרכים בסיסיים ואינו מתאים לאופי של כל טיול, במיוחד לא עבור טיולים בסדר גודל של טיול אחרי צבא.ביטוח נסיעות לתרמילאים מספק לכם פתרון לכל הצרכים ומאפשר לכם לבנות אפילו פוליסת ביטוח בהתאמה אישית בהתאם למקום בו אתם נמצאים ובהתאם לאופן השהות שלכם במקום. ביטוח בסיסי עונה לכם על מענה רפואי עד תקרה מסוימת לפי הרפורמה של חברת הביטוח מולה חתמתם על ההסכם. אם תרצו תוכלו להוסיף על הביטוח הבסיסי הרחבות שונות כמו פינוי במסוק, ביטוח לספורט אתגרי, איתור על ידי צוות מיומן, כיסוי לכבודה ועוד.

ביטוח נסיעות לחו"ל אינו חובה והבחירה היא לחלוטין בידיים שלכם. היתרון שיש בביטוח נסיעות מלבד לכיסוי עבור נזקי גוף ורכוש הוא שיש לכם איש קשר זמין בכל עת במקרה הצורה. כאשר אתם מתכננים טיול אחרי צבא אתם בוודאי אוהבים לרדת לפרטים הקטנים, אתם יודעים בדיוק לאילו יעדים אתם תגיעו, אילו אטרקציות תעשו ולכן, כאשר יש לכם את כל המידע הזה תוכלו להתאים ביטוח נסיעות לתרמילאים לפי אופי הטיול שלכם. אם בחרתם בפוליסה קיימת חשוב לוודא שהיא עונה על כל הצרכים שלכם, שהיא נמשכת לאורך כל תקופת השהות שלכם ומכסה את כל האטרקציות אותן אתם מתכננים לחוות. אם הפוליסה לא מתאימה או חסר בה פרט אחד או שניים תוכלו להרחיב את הפוליסה.

ביטוח נסיעות לתרמילאים – מה כוללת הפוליסה?אך לרוב ביטוח נסיעות לתרמילאים יכסה את הדברים הבאים: כיסוי הוצאות הטסה לישראל, איתור וחילוץ, כיסוי לפעילויות אקסטרים

הפוליסה נתונה לשינוי לפי כל חברת ביטוח, אך לרוב ביטוח נסיעות לתרמילאים יכסה את הדברים הבאים: כיסוי הוצאות הטסה לישראל, איתור וחילוץ, כיסוי לפעילויות אקסטרים, כיסוי הוצאות רפואיות בחו"ל עד לסך של כמיליון דולר, חילוץ במקרה של פגיעה מנטלית, מוקד חירום זמין לאורך כל שעות היום, התייעצות עם רופא בישראל, תמיכה פסיכולוגית, כיסוי לכבודה וציוד אישי, כיסוי לרעידת אדמה ועוד.

כמה זה עולה?

המחיר אותו אתם משלמים עבור ביטוח נסיעות לתרמילאים משתנה לפי הנתונים הבאים:

  • גיל – אחד הדברים שישפיעו על המחיר אותו תשלמו יהיה בהתאם לגיל שלכם ובהתאם למצב הרפואי שלכם. על אף שביטוח נסיעות לתרמילאים מיועד ליוצאי צבא, ישנם מקרים גם אחרים בהם ביטוח נסיעות לתרמילאים יכול להתאים לגילאים בוגרים יותר אך מחיר הפוליסה מתייקר.
  • מיקום – מחיר הפוליסה אותה אתם משלמים תלויה גם באזורי הטיול. פוליסת ביטוח נסיעות לתרמילאים סטנדרטית תהיה מתאימהאחד הדברים שישפיעו על המחיר אותו תשלמו יהיה בהתאם לגיל שלכם ובהתאם למצב הרפואי שלכם. על אף שביטוח נסיעות לתרמילאים מיועד ליוצאי צבא, ישנם מקרים גם אחרים בהם ביטוח נסיעות לתרמילאים יכול להתאים לגילאים בוגרים יותר אך מחיר הפוליסה מתייקר. למזרח ולהודו, אך לעיתים האזורים עלולים להשתנות וזה יכול להנמיך את מחיר הפוליסה או לייקר אותה.
  • אופי טיול – האם מדובר על טיול עם פעילויות אקסטרים? אם כן, המחיר אותו תשלמו יהיה יקר יותר. מטבע הדברים כאשר יוצאי צבא עושים את הטיול הגדול הם רוצים לחוות כמה שיותר חוויות, החל מטראקים ועד לצניחה חופשית וכד'. פעילויות אקסטרים הן עם סבירות גבוהה יותר להיפצע ולכן מחיר הפוליסה עולה.
  • תקופה – ככל שמדובר על תקופה ארוכה יותר כך המחיר הכולל מתייקר. עם זאת, לעיתים המחיר יהיה זול יותר פר יום כאשר מדובר על תקופה ארוכה. ביטוח נסיעות סטנדרטי לתרמילאים יהיה מתאים לטיול של עד 180 יום.
  • חברת ביטוח – המחיר משתנה גם בהתאם לחברת הביטוח בה אתם בוחרים. כפי שציינו, כל פוליסה משתנה בהתאם לחברת הביטוח גם כן. חברות ביטוח רבות הוסיפו לאחרונה ביטוח נסיעות הכולל כיסוי לנגיף הקורונה. בחרו חברת ביטוח שמציעה לכם את הביטוח המקיף יותר ועונה על ההגדרות של שירות אישי מותאם ונגיש. הבדלי המחירים בין החברות אינם משמעותיים ועדיף לשלם מעט יותר על ביטוח איכותי מאשר לחסוך כמה עשרות שקלים בודדים ולקבל תמורה נמוכה.

ביטוח בהתאמה אישית

לפני שניגע בביטוח בהתאמה אישית, תדעו שביטוח נסיעות מעניק לכם הטבות נוספות שקשורות לביטוח עצמו, בין היתר הנחה על השכרת רחב, קו חירום 24/7 ועוד. ביטוח בהתאמה אישית מתאים למי שלא מוצא את הפוליסה המתאימה לו. השירות בהתאמה אישית יכול להיות ישירות מול נציג חברת הביטוח או באמצעות האתר. חשוב להכיר את הביטוח בהתאמה אישית על כל גורמיו ולדעת מה מוביל לדבר. לעיתים יהיו דברים שנדמה לכם שאתם לא צריכים, אך עדיף לשלם מעט יותר ולהנות מהטיול ללא שום חשש בדרך.

לצערנו, אנחנו שומעים לא מעט על מקרים של מטיילים שנתקלו בבעיות כאלה ואחרות ונאלצו לשלם הון תועפות כדי לממן את הטיפול הרפואי או החילוץ. כאשר אין לכם ביטוח נסיעות מתאים אתם אמנם יכולים לחסוך כסף, אך אתם נמצאים בסכנה הרבה יותר גדולה. המחיר אותו נשלם על ביטוח נסיעות אינו גבוה במיוחד, המחירים מתחילים החל מ-2$ ליום עבור ביטוח נסיעות בסיסי. זכרו, לפני שאתם עולים למטוס וודאו שיש לכם ביטוח נסיעות מתאים ותהנו מהטיול כמה שרק אפשר.

קרנות פנסיה ותיקות בניהול מיוחד- קרן הגמלאות של חברי "אגד" בע"מ