ביטוח בריאות השוואת מחירים

צרו איתנו קשר
תוכן עניינים

ביטוח בריאות השוואת מחיריםתהליך ביטוח בריאות השוואת מחירים אינו מורכב ממחיר בלבד בהכרח. אחד השיקולים המרכזיים שלנו בבחירת ביטוח בריאות הוא המחיר אותו נשלם, ולכן חברות ביטוח רבות מציעות לכם מסלולים במחירים "אטרקטיביים", אך מעבר למחיר אותו תשלמו אתם צריכים להבין על מה אתם משלמים בדיוק. 

 

ביטוח בריאות השוואת מחירים – מה זה?

ביטוח בריאות הוא ביטוח שניתן במסגרת חוק בריאות ממלכתי או דרך חברות פרטיות. המטרה של ביטוח בריאות הוא לאפשר לצרכן לקבל שירותים רפואיים או פיצויים עקב אובדן כושר עבודה, תאונות אישיות, מחלות ועוד מספר דברים. יש הבדלים בין הביטוחים השונים בגובה הכיסוי, זאת אומרת שחלק מביטוחי הבריאות אינם מבטחים אתכם בצורה כזאת או אחרת. למשל, ביטוח בריאות דרך קופת החולים מכסה את המבוטח רק תחת התנאים המוגדרים בחוק הבריאות הממלכתי ולכן, במקרים רבים אנשים פונים לביטוחי בריאות פרטיים, קבוצתיים או ביטוחי בריאות משלים.

ריכזנו עבורכם את ההבדל בין הביטוחים השונים:

  • ביטוח בריאות פרטי – ביטוח בריאות פרטי הוא ביטוח המוצע על ידי חברות הביטוח ואין חובה להיות מבוטחים בו. עם זאת, חברות הביטוח מאפשרות לכם כיסויים שהביטוח דרך קופת החולים לא בהכרח מאפשר, כמו ניתוחים בחו"ל, השתלות ועוד אפשרויות רבות אחרות.
  • ביטוח בריאות קבוצתי – ביטוח בריאות קבוצתי הוא ביטוח של קבוצה מסוימת שיש לה מכנה משותף, כמו מקום עבודה. ניתן לבטח בביטוח בריאות קבוצתי רק קבוצות של מעל 50 אנשים. לביטוח בריאות קבוצתי יש חוקים משלו, כמו משך זמן הביטוח, כיסויים, תנאי קבלה ואחרים.
  • ביטוח בריאות שב"ן (ביטוח משלים) – ביטוח בריאות שב"ן (שירותי בריאות נוספים), הינו ביטוח דרך קופת החולים. כל קופת חולים מספקת ביטוח בריאות מעבר לביטוח הבסיסי, והוא בעלות חודשית נוספת. ביטוח בריאות שב"ן הינו הסכם שנוצר בין קופות החולים ובין חוק ביטוח בריאות ממלכתי. כל חבר קופת חולים זכאי להצטרף לשירותי שב"ן, ללא תלות במצבו הרפואי או גילו (בהשוואה לביטוח בריאות פרטי). במהלך ההצטרפות, יהיה על המבוטח להמתין לתקופת ההמתנה שרק בסיומה יוכל לקבל את השירותים המוצעים במסגרת הביטוח (בין שלושה חודשים לשישה).  לכל קופת חולים יש את התנאים הכלולים במסגרת הביטוח המשלים, בין היתר הביטוח כולל: תרופות שאינן בסל הבריאות, רפואה משלימה, בדיקות תקופתיות, רפואת שיניים, חוות דעת רפואיות, השתלות וניתוחים בחו"ל.
  • ביטוח בריאות ממלכתי – ביטוח בריאות ממלכתי הינו ביטוח רפואי מטעם קופות החולים. השירותים הניתנים במסגרת ביטוח בריאות ממלכתי הם בסיסיים ולפי משרד הבריאות. הביטוח כולל אשפוז, תרופות מסוימים הכלולות בסל הבריאות, ציוד רפואי וטיפולים.

כיצד נקבעת עלות הביטוח?

לפני שנסביר על ביטוח בריאות השוואת מחירים, איך בכלל המחיר נקבע? יש מספר קריטריונים שכל חברת ביטוח, בין אם היא תחת משרד הבריאות כמו קופות החולים ובין אם מדובר על חברה פרטית קובעת לעצמה. הקריטריונים נוגעים לאורח החיים של המבוטח, גילו ומגדרו. לדוגמא, ביטוחי בריאות יהיו בהכרח יקרים יותר עבור גברים, שכן גברים נמצאים בסכנה גבוהה יותר. אם אתם מעשנים, סביר להניח שהמחיר שאותו תשלמו יהיה גבוה יותר מאשר אדם שאינו מעשן. גם גילו של המבוטח משפיע, שכן צעירים נמצאים בסבירות נמוכה יותר לחלות, אל מול מבוגרים. חברות הביטוח גם בודקות את מצבכם הבריאותי באמצעות הצהרת בריאות ולפי כל הקריטריונים האלה ואחרים נקבעת גובה הפוליסה. 

יתרון משמעותי של ביטוח בריאות קבוצתי הוא לאו דווקא בעלויות הנמוכות של הביטוח, אלא בכך שאין תנאי קבלה. כל עוד אתם משויכים לארגון מסוים, ברוב המקרים חברת הביטוח לא תדרוש מכם הצהרת בריאות ואתם תשלמו את המחיר של חברי הפוליסה משלמים. למעט מקרים של רצון בהרחבת הפוליסה.

 

ביטוח בריאות השוואת מחירים – מחירון

ריכזנו עבורכם מחירון של ביטוחי בריאות בהתחשב בשכבות גילאים בלבד, ולפי מין זכר. כדי לקבל את המחיר המדויק ביחס למה שאתם צריכים, חשוב להתייעץ עם יועץ ביטוחי בריאות – נסביר על כך בהמשך. לפניכם ביטוח בריאות השוואת מחירים:

 

חברות הביטוח גילאים כיסוי מחיר מגדר
איילון, כלל,  ,AIG, ביטוח ישיר, הראל, הפניקס 70+ ניתוחים, השתלות, תרופות 380-624 ש"ח זכר
איילון, כלל,  ,AIG, ביטוח ישיר, הראל, הפניקס 61-69 ניתוחים, השתלות, תרופות 330-480 ש"ח זכר
איילון, כלל,  ,AIG, ביטוח ישיר, הראל, הפניקס 51-60 ניתוחים, השתלות, תרופות 216 – 250 ש"ח זכר
איילון, כלל,  ,AIG, ביטוח ישיר, הראל, הפניקס 41-50 ניתוחים, השתלות, תרופות 119-190 ש"ח זכר
איילון, כלל,  ,AIG, ביטוח ישיר, הראל, הפניקס 31-40 ניתוחים, השתלות, תרופות 87-129 ש"ח זכר
איילון, כלל,  ,AIG, ביטוח ישיר, הראל, הפניקס 21-30 ניתוחים, השתלות, תרופות 62-94 ש"ח זכר
איילון, כלל,  ,AIG, ביטוח ישיר, הראל, הפניקס עד גיל 18 ניתוחים, השתלות, תרופות החל מ-32 ש"ח זכר

בגילאים הבוגרים יותר יש הבדל במחירים לפי מגדר, עד גיל 30 ובחברות ביטוח מסוימות גם עד גיל 40 לא נמצא הבדלים. סך כל ההבדלים נע בטווח של כ-50 עד 100 ש"ח. מוטב להדגיש, מדובר על כיסוי בסיסי מטעם חברות הביטוח ולא התייחסנו לביטוח קבוצתי. המחיר של ביטוח קבוצתי נע בין 160-190 ש"ח לשנה, תלוי בהסדר מול חברת הביטוח. כדי לקבל את המחיר הטוב ביותר בהתאמה אישית אליכם מומלץ לפנות ליועץ ביטוחי בריאות. בעל המקצוע מכיר את חברות הביטוח ויודע למצוא עבורכם את הפוליסה המשתלמת ביותר. כמו כן, הוא בעל ניסיון ומקושר ולכן, רבים בוחרים להיעזר בשירות של יועץ ביטוח בריאות בתשלום חד פעמי. 

ביטוח בריאות השוואת מחירים